CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

251. Data: 2014-03-20 20:19:53

Temat: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-20 10:31, intuicjonista pisze:

> hm.... czyli zostałem zdemaskowany ?
> ale może byś mi wyjaśniła na czym
> polega ten mój dziecięcy bunt ?

Hm... mogę mówić jedynie o tym, co tutaj (w tym wątku) obserwuję. A o
tym już przecież pisałam parę postów wyżej. :)

> no takie dziecięce urojenia ?
> chłopcy maja takie zapędy
> do bycia Robin Hoodem itd...

Czyli chronisz biednych przed bogatymi? Czy każdy bogaty jest podły,
okrutny i zły? Kogo należy uznać za złego bogacza?

Wolałabym jednak jakieś konkrety o tych urojeniach, bo w sumie nie
wiadomo, o czym (o kim) tu rozmawiamy. Najpierw pisałeś o zniewoleniu, a
potem jednak, że sam nie czujesz się zniewolony. Chciałabym się
przynajmniej dowiedzieć, kogo mam się bać. ;)))

Ewa

252. Data: 2014-03-20 20:21:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-20 12:28, duma pisze:

> ps. nagi ale z aureolą na głowie. :-P :-D

Raczej w kapturze.

Ewa

253. Data: 2014-03-20 21:02:37

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wolałabym jednak jakieś konkrety o tych urojeniach, bo w sumie nie
> wiadomo, o czym (o kim) tu rozmawiamy. Najpierw pisałeś o zniewoleniu, a

podobno rozmawiamy o mych urojeniach ? :)))))

> potem jednak, że sam nie czujesz się zniewolony. Chciałabym się
> przynajmniej dowiedzieć, kogo mam się bać. ;)))

nie przypominam sobie bym sugerował Ci byś się bała ?

wyglada, że , jeśli już , to (czasem ?) powinnaś sie bać
własnych pomysłów ? :)))))

254. Data: 2014-03-20 21:03:10

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej w kapturze.

i może jeszcze w rajtuzach ? :)))))

255. Data: 2014-03-20 21:20:04

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-20 21:02, intuicjonista pisze:

> podobno rozmawiamy o mych urojeniach ? :)))))

są takie dni w których nam się roi, że ostrzą na nas zęby
nawet ci po których się tego nie spodziewali. tyle że to
tylko chwilowe rojenia- warto pamiętać :)

256. Data: 2014-03-20 21:58:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-20 21:02, intuicjonista pisze:

> podobno rozmawiamy o mych urojeniach ? :)))))

No właśnie o tym.

> nie przypominam sobie bym sugerował Ci byś się bała ?

Czyli nie ma żadnych onych? Uff... :)

Ewa

257. Data: 2014-03-20 22:00:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-20 21:03, intuicjonista pisze:

> i może jeszcze w rajtuzach ? :)))))

No widzisz, sam widzisz... A trzeba było posiłkować się rodzimą legendą,
a imidż byłby mniej dżęderowy. ;)))

Ewa

258. Data: 2014-03-20 22:02:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-20 21:02, intuicjonista pisze:

> wyglada, że , jeśli już , to (czasem ?) powinnaś sie bać
> własnych pomysłów ? :)))))

A, chyba chcesz mię w psychuszce umieścić (coby było on topic, he he) ;)

Ewa

259. Data: 2014-03-20 22:59:04

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, chyba chcesz mię w psychuszce umieścić (coby było on topic, he he) ;)

i że niby my razem w tym pomieszczeniu wyłożonym kapokami ?
hm... ciekawa koncepcja ? :))))))

260. Data: 2014-03-21 08:08:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-20 22:59, intuicjonista pisze:

> i że niby my razem w tym pomieszczeniu wyłożonym kapokami ?
> hm... ciekawa koncepcja ? :))))))

Ty w rajstopkach, ja w kapoku... Prawda, że zachęcająca wizja? ;)

Ewa

Francuski rząd opoką uczciwości!
W POlsce wiecej samobójców niz ofiar wypadków komunikacyjnych
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!
"W przedsionku piekła"-Der Spiegel o mafijnej tosyczno-radioaktywnej włoskiej Kampanii