CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

41. Data: 2014-02-21 23:23:04

Temat: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:le8f3e$nqh$1@news.icm.edu.pl...

> Zależy, CZYM ona jest, jeśli w ogóle jest.

to nie ważne - masz swoje cele/wartosci
i je realizujesz.
:))))

> Bez względu na to, co wybiorę, w ostatecznym rozrachunku zwanym
> racjonalizacją paranoiczną i tak prędzej czy później wyjdzie, że
> działałam według czyichś/jakichś odgórnych planów. ;)))

to jest dopiero racjonalizacja paranoiczna :)))))))))

jedyne co możesz robic - to sie starać
postępować/żyć zgodnie z własnymi zasadami.
Aby to robić trzeba widzieć co jest wokół
bo inaczej sensownie decyzji nie podejmiesz.

Jak zamkniesz oczy - szanse, że wybierzesz
to co byś chciała są zerowe. Jak zrezygnujesz
inni wybiorą za Ciebie :)))

> No widzisz, miewam uśmiechnięte wizje. ;)))

nigdy w to nie wątpiłem :))))

> No ba! :)))

:))))

42. Data: 2014-02-21 23:39:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 23:16:20 +0100, intuicjonista napisał(a):

> oj tam - bo źle na to patrzysz :))))

No - Istota Boska i "sterowanie na własny użytek", piękne :-D :-D :-D

43. Data: 2014-02-21 23:46:48

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No - Istota Boska i "sterowanie na własny użytek", piękne :-D :-D :-D

IXi - czepiasz się. To nie ładnie.

Oczywiste, że chodzi tu o o możliwości typu wszechmoc
- przynależne z definicji Istotom Boskim.
Czyli konstatacje, że to ponad możliwości normalnego
człowieka - knującego coś w gabinecie :)))

44. Data: 2014-02-22 00:07:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 23:46:48 +0100, intuicjonista napisał(a):

> IXi - czepiasz się. To nie ładnie.

LOL, naprawdę?
I naprawdę nie widzisz komizmu sformułowania i jego bezdennej "głębi"?
33333-)

> Oczywiste, że chodzi tu o o możliwości typu wszechmoc
> - przynależne z definicji Istotom Boskim.
> Czyli konstatacje, że to ponad możliwości normalnego
> człowieka - knującego coś w gabinecie :)))

No i sobie odpowiem: nie widzisz.

Pomyśl więc, błogi Ludku, jakiż to "własny użytek [pożytek]" moze mieć
Istota Boska ze "sterowania"? Tzn co ON (Bóg) z tego wszystkiego tak
naprawdę ma? Operowanie kategoriami psycholudzkimi w odniesieniu do Boga
jest tyle śmieszne, co naiwne i bezpodstawne. Mnie wręcz rozwala...

Po drugie - wyobrażanie sobie Boskiej mocy jako zdolności dzierżenia
"pilota" do wszelkich sytuacji... Bezcenne 333333-)

45. Data: 2014-02-22 00:17:31

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 21 Feb 2014 23:46:48 +0100, intuicjonista napisał(a):
>
> No i sobie odpowiem: nie widzisz.

zaczynałem się zastanawiać czy
nie będąc Boską Istotą zdołam Cię
zadowolić (jakąś odpowiedzią) - ale wygląda
- że na szczęscie - jesteś samowystarczalna
:))))))

46. Data: 2014-02-22 00:42:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 00:17:31 +0100, intuicjonista napisał(a):

> zaczynałem się zastanawiać czy
> nie będąc Boską Istotą zdołam Cię
> zadowolić (jakąś odpowiedzią) - ale wygląda
> - że na szczęscie - jesteś samowystarczalna
> :))))))

Zupełnie jak Istota Boska, nie?
:-]

47. Data: 2014-02-22 10:17:33

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 22 Feb 2014 00:17:31 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Zupełnie jak Istota Boska, nie?

Oczywista . Co najmniej boginka
(by nie drażnić uczuć religijnych )
:))))))))))

48. Data: 2014-02-22 11:06:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli znudziliśmy się jej. Hm, to byłaby smutna koncepcja.

IMO poszła poznawać nowych, bo onego już znała. Szkoda trochę, że ony
był dla onej pierwszym (choć mogła udawać przecież) a nie ostatnim,
ciekawsze byłoby zapewne dowiedzieć się, co ona zrobi, jak jej się
obiekty do poznawania skończą.

Pewnie już po ptokach.
Ale udanego oderwania życzę.
Też za moment znikam.

49. Data: 2014-02-22 22:26:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 10:17:33 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Oczywista . Co najmniej boginka
> (by nie drażnić uczuć religijnych )
> :))))))))))

Napisałam "jak". Więc niczyich nie obrażam 3-)
Analogicznie - można komuś powiedzieć "postępujesz _jak_
dureń/palant/pedał/debil/złodziej/bandyta/złamas/zdr
ajca/Tusk..." - i wtedy
to nie jest (prawnie) powód do oskarżenia o obelgi, ponieważ nie nazywa się
nikogo bezpośrednio określeniami o zabarwieniu pejoratywnym 33333-)
Jedno małe słóweczko "jak" - a JAK wiele czyni dobrego 33333-))))

50. Data: 2014-02-22 23:31:38

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-22 22:26, Ikselka pisze:
> [...]
> nikogo bezpośrednio określeniami o zabarwieniu pejoratywnym 33333-)
> Jedno małe słóweczko "jak" - a JAK wiele czyni dobrego 33333-))))

A jak to jest z głupia cipą?

p.

Francuski rząd opoką uczciwości!
W POlsce wiecej samobójców niz ofiar wypadków komunikacyjnych
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!
"W przedsionku piekła"-Der Spiegel o mafijnej tosyczno-radioaktywnej włoskiej Kampanii