CD. Całkowicie zerwane ścięgno achillesa

1. Data: 2005-10-17 07:58:18

Temat: CD. Całkowicie zerwane ścięgno achillesa
Od: "Wind" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Dziękuję za pomoc i wyczerpującą odpowiedź, trochę się uspokoiłem.
Jednakże męczy mnie kwestia:

kiedy powinno być zrobione to USG ? Czy po tych 5 tygodniach gipsu? Czy tuż
przed jego założeniem?

Być może siedzę teraz 4 tygodnie w gipsie bez sensu, bo końce nie stykają
się i tylko tracę czas.
Czy on nie powinien już teraz tego sprawdzić?

Jakim sposobem po wsadzeniu nogi w gips dwa końce miałyby sam zetknąć się
akurat dokładnie jak należy, i to bez podglądu tego na USG? Przecież to jak
loteria.

wind :(

[...]
> Powodzenie leczenia bez operacji zależy od tego czy w gipsie , który robi
> się w
> 20 stopniowym zgięciu podeszwowym stopy końce zerwanego ścięgna się
> dotykają
> ( jeśli nie to oczywiście nie ma się co zrastać )
> Sprawdza się to oczywiście USG
[...]