CDN.

1. Data: 2009-12-27 18:58:06

Temat: CDN.
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message
news:hh8aa7$mvs$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Sorki, za wyrażenie - ale to nie kobiety, tylko zwykłe ladacznice.

Nie zgadzam się - okazja rodzi złodzieja - chwilki zapomnienia (się).

2. Data: 2009-12-27 19:03:34

Temat: Re: CDN.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Nie zgadzam się - okazja rodzi złodzieja - chwilki zapomnienia (się).

A idź!
Kobieta, która wmawia innemu facetowi, że nosi jego dziecko, to podła suka i
nie jest istotne, z jakiego powodu to czyni.

3. Data: 2009-12-27 19:06:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 19:58:06 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Nie zgadzam się - okazja rodzi złodzieja - chwilki zapomnienia (się).

Ladacznice to ladacznice. A Ty chcesz eufemizmami operować.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-12-27 19:07:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 20:03:34 +0100, Magdulińska napisał(a):

> A idź!
> Kobieta, która wmawia innemu facetowi, że nosi jego dziecko, to podła suka i
> nie jest istotne, z jakiego powodu to czyni.

Howgh!
--

Ikselka.

5. Data: 2009-12-27 19:25:03

Od: Zibi <z...@o...ca> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Nie zgadzam się - okazja rodzi złodzieja - chwilki zapomnienia (się).

Ciekawe powiedzenie.
Czy z autopsji znasz to? Bo coś o Syli i nie wykonanych testach DNA na
ojcostwo w kwestii alimentów czytałem twojego autorstwa chyba niedawno.
Czy zechciałbyś rozwinąć temat?

świąteczne pozdrowionka
-Zibi-

6. Data: 2009-12-27 19:30:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 20:25:03 +0100, Zibi napisał(a):

> Ciekawe powiedzenie.
> Czy z autopsji znasz to? Bo coś o Syli i nie wykonanych testach DNA na
> ojcostwo w kwestii alimentów czytałem twojego autorstwa chyba niedawno.
> Czy zechciałbyś rozwinąć temat?

Ona się tylko zapomniała... ;-)
--

Ikselka.

7. Data: 2009-12-27 19:34:24

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zibi" <z...@o...ca> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy z autopsji znasz to? Bo coś o Syli i nie wykonanych testach DNA na
> ojcostwo w kwestii alimentów czytałem twojego autorstwa chyba niedawno.

Mylisz fakty Zibi - To prawusek coś ma do Syli.
A z autopsji to chyba Ty to znasz... Rogaczu?

8. Data: 2009-12-27 19:59:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> A idź!
> Kobieta, która wmawia innemu facetowi, że nosi jego dziecko, to podła suka
> nie jest istotne, z jakiego powodu to czyni.

Nie jestem tak surowy w sądach.

9. Data: 2009-12-27 20:00:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ladacznice to ladacznice. A Ty chcesz eufemizmami operować.
> --
>
> Ikselka.

Dopiero co po świętach a Ty kamienie nosisz...

10. Data: 2009-12-27 20:01:25

Od: Zibi <z...@o...ca> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Mylisz fakty Zibi - To prawusek coś ma do Syli.

Może mylę, może nie. Niech sie Prawusek wypowie, ok?

> A z autopsji to chyba Ty to znasz... Rogaczu?

Może znam, a może nie znam.
Choć gdybym znał to bym napisał, a nie pytał Prawuska.

świąteczne pozdrowionka
-Zibi-

Do XL-ki i Chirona od Robakksa :)
JAK POZBYC SIE PARCHA...
Ku przestrodze - długie, ale naprawdę warto przeczytać i wyciągnąć wnioski...
Re: Świadomość lekiem na wszystko
Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety