CERAZETTE

1. Data: 2002-07-13 17:16:12

Temat: CERAZETTE
Od: Malgorzata Kuczek <g...@u...exact.biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wyczytalam w gazecie ze sa na naszym rynku nowe pigolki,nie zawierajace
estrogenu,przeznaczone dla mam karmiacych,kobiet po 35 roku zycia i
palacych.Tym czasem w aptekach tego nie ma,a i ginekolog nic na ten temat
nie potrafi powiedziec.Moze ktos z grupowiczow jest bardziej zorietowany
w tej kwestii.
Jeszcze jedno pytanie:Ile czasu po porodzie mozna zaczac zazywac tabletki
antykoncepcyjne?
dziekuje za odpowiedzi
gocha

2. Data: 2002-07-14 06:27:32

Temat: Re: CERAZETTE
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Malgorzata Kuczek" <g...@u...exact.biz.pl> napisal w
wiadomosci news:pan.2002.07.13.17.16.12.381952.7370@unix.exact.
biz.pl...
> [...]
> w tej kwestii.
> Jeszcze jedno pytanie:Ile czasu po porodzie mozna zaczac zazywac tabletki

Malo kto cos wie bo to nowosc na rynku... od miesiaca chyba dopiero..
tradycyjne minipilsy 0,075 dezogestrelu
mozna rozpoczac juz w pierwszy tygodniu po porodzie...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-07-14 07:19:28

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie potrafi powiedziec.Moze ktos z grupowiczow jest bardziej zorietowany

To chyba zależy od aktywności 'przedstawicieli handlowych' na danym terenie.
U mojego lekarza leżą sobie miło ulotki, lekarz przepisuje - jak ktoś chce,
a na pewno informuje o takiej możliwości.

Asmira

4. Data: 2002-07-14 13:52:32

Od: Malgorzata Kuczek <g...@u...exact.biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jul 2002 08:27:32 +0200, WALDIM wrote:

> [...]
>
> Malo kto cos wie bo to nowosc na rynku... od miesiaca chyba dopiero..
> tradycyjne minipilsy 0,075 dezogestrelu mozna rozpoczac juz w pierwszy

Serdeczne dzieki za odpowiedzi
Pozdrowienia gocha

5. Data: 2002-07-14 13:54:14

Od: Malgorzata Kuczek <g...@u...exact.biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jul 2002 09:19:28 +0200, asmira wrote:

> To chyba zale?y od aktywno?ci 'przedstawicieli handlowych' na danym
> terenie. U mojego lekarza le?? sobie mi?o ulotki, lekarz przepisuje -
> jak kto? chce, a na pewno informuje o takiej mo?liwo?ci.
>
> Asmira

Serdeczne dzieki za odpowiedzi
Pozdrowienia gocha

Dom rencisty