leviron

1. Data: 2002-07-13 11:32:14

Temat: leviron
Od: "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jeśli można, chciałabym uzyskać informacje na temat leku o nazwie leviron
jak również i o sposobach działania mianseryny (chodzi mi zwłaszcza o to,
jakie są osiągane efekty w leczeniu depesji tym lekiem i jakie ewentualnie
wystąpić mogą działania niepożądane). Do jakiej kategorii leków zalicza się
mianserynę? (trójpierścieniowe czy jakie?)

Dzięki za wszelkie info

Pozdrawiam
Joanka

2. Data: 2002-07-13 13:45:59

Temat: Re: leviron
Od: "JC" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JC <a...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agp34t$bbv$...@n...tpi.pl...
> [...]
się
> mianserynę? (trójpierścieniowe czy jakie?)

a, zapomniałam: jak przyjmowanie tego leku wpływa na seksualność człowieka,
czy zauważono, by spadły potrzeby seksualne (czy jak się to tam fachowo
nazywa?) ?

Dzięki za wszelkie info

Pozdrawiam
Joanka

3. Data: 2002-07-15 07:39:17

Od: o...@...pl <o...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC wrote:

> [...]
> czy zauważono, by spadły potrzeby seksualne (czy jak się to tam fachowo

o lerivonie dużo mozesz przeczytac w sieci
pozwole sobie napisać parę słów z pozycji pacjenta :
dzialanie przeciw deprasyjne :
raczej słabe
obecnie biorę Bioxetin (prozac) - dochodzi już 4 tydzień i chyba są efekty

działania uboczne :

senność ...
chociaż to można zaliczac raczej do plusów tego leku
- w napadach lęku wolę go brać (na szczęście trochę mi tych
pigułek zostało) niż przepisany mi obecnie Tiosercin
biorę 60 mg idą spać i po krzyku
przy okazji pytanie : można go brać razem w prozakiem ?

przyrost masy ciała

obniżenie libido

4. Data: 2002-07-15 10:43:33

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik <o...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dzialanie przeciw deprasyjne :
> raczej słabe
> obecnie biorę Bioxetin (prozac) - dochodzi już 4 tydzień i chyba są

Dobor leku przeciwdepresyjnego zalezy od konkretnego pajenta - co dobre u
jednego moze w ogole nie dzialac u innego.

> działania uboczne :
> senność ...
> chociaż to można zaliczac raczej do plusów tego leku

Lerivon dziala lekko sedatywnie (delikatnie uspokaja i obniza nieco
naped).

> - w napadach lęku wolę go brać (na szczęście trochę mi tych
> pigułek zostało) niż przepisany mi obecnie Tiosercin
> biorę 60 mg idą spać i po krzyku
> przy okazji pytanie : można go brać razem w prozakiem ?

Tisercin to neuroleptyk, a Lerivon - antydepresant (SSRI do tego).
Dzialaja w zupelnie inny sposob.
W zasadzie mozna je laczyc. Pogadaj ze swoim psychiatra - nie leczy sie
napadu leku antydepresantem!
Wiesz tez chyba i o tym, ze dzialanie lerivonu objawia sie po minimum 2-3
tygodniach stosowania - a wiec to, ze lepiej po nim spisz jest
najprawdopodobniej efektem placebo.

> przyrost masy ciała
>
> obniżenie libido

Niestety zdarza sie...

m.

5. Data: 2002-07-16 12:21:34

Od: "Joanna Czapska" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agu8rv$hh9$...@k...man.lodz.pl...
> Hej,
>
> Użytkownik <o...@...pl> napisał w wiadomości

gdybym coś znalazła, nie pytałabym...

> [...]
> Wiesz tez chyba i o tym, ze dzialanie lerivonu objawia sie po minimum 2-3
> tygodniach stosowania - a wiec to, ze lepiej po nim spisz jest

niedobrze....

> m.

Dzięki za info

Joanka