CIEKAWE

1. Data: 2007-05-30 08:57:52

Temat: CIEKAWE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... modem mam zsynchronizowany z neo, a nie mogę używać - za to odbywały się
transmisje do mojego kompa - później nie mogłem uruchomić niektórych
programów - czyli siedzą sqrwiele i wpierdalają się mi do kompów pod
pretekstem usterki.
Odłączyłem - jutro ma jakiś pacan przyjechać i udawać, że naprawia...

2. Data: 2007-05-30 10:05:18

Temat: Re: CIEKAWE
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odłączyłem - jutro ma jakiś pacan przyjechać i udawać, że naprawia...

jakbys był madry to bys sobie sam usunał usterkę ale ty jestes głupi głąb i
przyjedzie jakis palant skasuje cie na kase dlatego ze jestes wielkie zero

3. Data: 2007-05-30 12:47:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwanos" <i...@6...pl> wrote in message

> jakbys był madry to bys sobie sam usunał usterkę ale ty jestes głupi głąb
> przyjedzie jakis palant skasuje cie na kase dlatego ze jestes wielkie zero

nic mnie nie skasuje - jak zwykle przyjedzie z laptopem i zobaczy, że to u
nich...

4. Data: 2007-05-30 14:19:32

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nic mnie nie skasuje - jak zwykle przyjedzie z laptopem i zobaczy, że to u
> nich...

przyjdzie pojdzie a ty znów bedziesz głupim głąbem

5. Data: 2007-05-30 15:27:15

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "iwanos" <i...@6...pl> wrote in message
>
> nic mnie nie skasuje - jak zwykle przyjedzie z laptopem i zobaczy, że to u
> nich...

jak zwykle wcisnie ci kit jak czteroletniemu bąkowi, a ty to kupisz,
poczestujesz go kawą i podziekujesz

6. Data: 2007-05-30 15:33:17

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diabełson napisał(a):

> jak zwykle wcisnie ci kit jak czteroletniemu bąkowi, a ty to kupisz,
> poczestujesz go kawą i podziekujesz

Wystarczy zresetować DNS ( telnet 192.168.1.1. , login: root, passw:
erase, potem polecenie reboot) oraz modem, przywrócić ustawienia
fabryczne modemu, wprowadzić nowe haslo użytkownika neo na stronie
rejestracji i już.

7. Data: 2007-05-30 17:31:19

Od: "Himera" <K...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

jestes na mur beton atakowany przez spamerow-hakerow-bandziorow.

:P

--
"Sanity calms, but madness is more interesting."
/John Russell/

8. Data: 2007-05-30 17:35:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <K...@t...net> wrote in message
> jestes na mur beton atakowany przez spamerow-hakerow-bandziorow.

Zapomniano dodać - parchawców!

PARCHLO
Re: p r z e s t r z e ń
Co się dzieje z moim dzieckiem!