CO TU SIĘ WYPRAWIA?

1. Data: 2003-07-15 19:45:23

Temat: CO TU SIĘ WYPRAWIA?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

To była kiedyś taka miła grupa? CO TU SIĘ WYPRAWIA?
Czy wyście powariowały?
ninka

1. Data: 2003-07-15 19:52:47

Temat: Re: CO TU SIĘ WYPRAWIA?
Od: "Lia" <L...@p...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> To była kiedyś taka miła grupa? CO TU SIĘ WYPRAWIA?
> Czy wyście powariowały?

NTG

Boszzzzz, ile mozna .....

Lia

1. Data: 2003-07-15 19:54:33

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> NTG
NTG? To gdzie mam o tym napisać?
ninka

1. Data: 2003-07-15 19:57:40

Od: "Lia" <L...@p...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NTG? To gdzie mam o tym napisać?

Do "Przyjaciółki"...

A teraz po kolei - nie podoba Ci sie bo jest bagno z trolem.
Nalezy - ignorowac,
a Ty tworzysz kolejny watek, mimo ze dzis juz identyczny sie pojawił...

Lia

1. Data: 2003-07-15 20:06:14

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Do "Przyjaciółki"...
Dlaczego jesteś niemiła?

> A teraz po kolei - nie podoba Ci sie bo jest bagno z trolem.
> Nalezy - ignorowac,
> a Ty tworzysz kolejny watek, mimo ze dzis juz identyczny sie pojawił...
Kogo mam ignorować? Bo nie wiem? O co tu chodzi? W tych wątkach odzywają się
ci, których znam z czytania grupy od dwóch lat. Prawie nigdy nie pisałam, ale
teraz nie mogłam nie napisać, gdy taka miła atmosfera została zburzona, a
wszyscy mi znani tłuką się niczym w filmowej bójce na Dzikim Zachodzie.
ninka

1. Data: 2003-07-15 20:15:44

Od: "Lia" <L...@p...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego jesteś niemiła?

Bo do kilku dni pojawia sie post osoby 'swiecie oburzonej', co tylko nakreca
jatkę. przy kazdym takim poscie poajwia sie prosba, zeby nei komentowac, nie
kadac 'z' i 'o', a Ty powolujesz do zycia kolejny watek.

> [...]
> teraz nie mogłam nie napisać, gdy taka miła atmosfera została zburzona, a
> wszyscy mi znani tłuką się niczym w filmowej bójce na Dzikim Zachodzie.

Skoro czytasz a nei rozumiesz i nie wiesz to ja Ci nie pomoge... poczytaj
jeszcze raz i sprobuj sama pojac co sie dzieje... chyba, ze jednak nie
czytasz regularnie i napisalas tego posta tylko po to, zeby dodac oliwy do
ognia...

Dla mnie EOT bo i tak pewnie nei pojmiesz o co mi chodzi.

Lia

1. Data: 2003-07-15 20:18:52

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie EOT bo i tak pewnie nei pojmiesz o co mi chodzi.
Miałam właśnie takie wrażenie, że Ty reprezentujesz to chamstwo, które burzy tę
miłą atmosferę i że to Ty jesteś jedną z tych, co nakręcają atmosferę typu
Sajgon. PLONK!!! ninka

1. Data: 2003-07-15 20:24:14

Od: Leszek 'Dartles' Puchowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JAK TU BĘDĄ PRZEWAŻAĆ TAKIE TEMATY, TO CHYBA UMRĘ Z GŁODU :(

Pozdrawiam

Leszek

1. Data: 2003-07-15 20:28:18

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> kadac 'z' i 'o', a Ty powolujesz do zycia kolejny watek.

Powiedz tylko, dlaczego dajesz sie nakrecac.
Matko jedyna, ludzie, ignorujcie po prostu te postu.
I wcale nie chodzi mi o pisanie PLONk czy cos w ten desen, to glupota
_nie_odpisujcie_wcale_ to jeszzce prostsze rozwiazanie
nie mieszam sie do tych beznadziejnych dyskusji, ale smieszyc mnie to
zaczyna
wielu z was pisze "abuse" itp po co? po co te wszytskie wyzwiska, i glupie
spory, obrazanie sie wzajemne?
chcecie cos z tym zrobic, zrobcie, ale nie podsycajcie tu tych dyskusji
w pewnym momencie temu komus sie znudzi.
Koniec dyskucji jak dla mnie.

Marta

1. Data: 2003-07-15 20:35:09

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz nie mogłam nie napisać, gdy taka miła atmosfera została zburzona, a
> wszyscy mi znani tłuką się niczym w filmowej bójce na Dzikim Zachodzie.

ja sie nie tluke, ja jestem pokojowo nastawiona do wiekszosci swiata :),
szczegolnie tej czesci, ktora mozna zjesc, hihihi
Tluke tylko kotlety, i talerze czasami, bo dziurawe lapska miewam...

wkn & pol cukini

(P) słoneczne placki ziemniaczane
masa do wafli
Waldemarowe pierniczki