CO w bloku

1. Data: 2010-06-28 07:47:12

Temat: CO w bloku
Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może głupi pytanie, ale czy woda w CO w bloku ma krążenie wymuszone
przez pompy?

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

2. Data: 2010-06-28 10:43:01

Temat: Re: CO w bloku
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości

> Może głupi pytanie, ale czy woda w CO w bloku ma krążenie wymuszone
> przez pompy?

tak.

3. Data: 2010-06-28 11:40:05

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości
> Może głupi pytanie, ale czy woda w CO w bloku ma krążenie wymuszone
> przez pompy?

Sądząc po hałasie w rurach to wymuszona. Jeśli myślimy o bloku
czteropiętrowym.
Bo w bloku mniejszym(niższym) może być krążenie może być grawitacyjne.

4. Data: 2010-06-28 12:49:35

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Kowalski wrote:
> [...]
> czteropiętrowym.
> Bo w bloku mniejszym(niższym) może być krążenie może być grawitacyjne.

tja napewno... krasnoludki noszą w wiaderkach...

5. Data: 2010-06-28 13:09:34

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tja napewno... krasnoludki noszą w wiaderkach...

Poważnie?

6. Data: 2010-06-28 22:34:07

Od: "emarcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poważnie?

Poważnie, tylko rurki pionów muszą mieć przynajmniej ze dwa cale
;)

Pozdrawiam emarcin

7. Data: 2010-06-29 14:23:52

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin wrote:

> Poważnie, tylko rurki pionów muszą mieć przynajmniej ze dwa cale
> ;)

ile widziałeś takich instalacji :)

8. Data: 2010-06-29 14:39:08

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile widziałeś takich instalacji :)

Ja widziałem, tylko wielkie dziury zostały po rurach.

--
Irokez

9. Data: 2010-06-30 06:25:32

Od: "emarcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile widziałeś takich instalacji :)

Mało widziałem, na wakacje dorabiałem gwintowaniem rur.
Jakbyś od razu trzecią narzynką gwintował dwucalową rurę -
zapamiętałbyś to do końca życia - jak ja.
Pompy obiegowe zagościły w Polsce chyba w latach 90-tych,
a woda wcześniej jakoś krążyła w grzejnikach ;)

Pozdrawiam emarcin

10. Data: 2010-06-30 17:10:45

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin wrote:

> [...]
> Pompy obiegowe zagościły w Polsce chyba w latach 90-tych,
> a woda wcześniej jakoś krążyła w grzejnikach ;)

mało mój skarbie widziałeś, oj mało.

gładź na balkonie
smród ze zlewu
Filtr powietrza
Bateria z czujnikiem
kabina prysznicowa i zajawki plesni-grzyba