[CROSS] Czerwone oczy po wypróżnieniu

1. Data: 2008-01-28 10:55:14

Temat: [CROSS] Czerwone oczy po wypróżnieniu
Od: "Koziolek" <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i przepraszam za cross-posta, ale muszę przy okazji napiętnować
zaczerwienienie oczu po oddaniu stolca.

Zawsze siedząc w ubikacji czytam. Ostatnio jednak po każdym "posiedzeniu"
mam przez kilka godzin oczy przekrwione jak u królika. Lekarz podczas wizyty
powiedział, że jest to związane z tym, że wypróżniając się dostaję
wytrzeszczu którego skutki kumulują się ze zmęczeniem oczu czytaniem i że
powinienem zrezygnować z czytania podczas robienia kupy.
Problemem jest to, że bez gazety lub książki załatwiam się 3x dłużej i nie
do końca. Próbowałem słuchać mp3 z e-bookami, ale nic to nie dało.
Czy jest na to jakaś rada? Lekarz ostrzegł mnie, że jeśli nadal będę czytał
w ubikacji, mogę oślepnąć.

Koziołek

2. Data: 2008-01-28 10:58:47

Temat: Re: [CROSS] Czerwone oczy po wypróżnieniu
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

Koziolek wrote:

Wypierdalaj, na jakiegoś alta!

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

3. Data: 2008-01-28 11:06:59

Od: "Seoman" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koziolek wrote:
> [...]

Swoją drogą, gdzie Zmrogg?

Pozdrawiam,
Seoman

4. Data: 2008-01-28 11:12:11

Od: Roch Brada <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koziolek pisze:

> [ciach]

Widać rozrywka intelektualna Ci nie służy. Zacznij czytać mniej
skomplikowaną literaturę. Na początek polecam proszek do prania.

--
[ ][*][ ] | Roch Brada | GG# 5114983
[ ][ ][*] | www: http://my.opera.com/Gusioo

5. Data: 2008-01-28 11:22:55

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-01-28 11:55, zaraz za gubiącą igły choinką z balkonu poleciał,
podrzucony przez świętego Mikołaja, pokemon zwany 'Koziolek', który
wbiwszy się w rozmiękły trawnik, jadowicie wysyczał:

> Lekarz ostrzegł mnie, że jeśli nadal będę
> czytał w ubikacji, mogę oślepnąć.

Ale za to między palcami wyrosną Ci włosy,
które przeszczepisz siostrze kolegi i wszyscy
będą zadowoleni...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

6. Data: 2008-01-28 11:28:28

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą, gdzie Zmrogg?

Sądzisz, że to Zmrogg?
Z miesiąc temu coś napisał o wku.

zyga

7. Data: 2008-01-28 12:01:25

Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koziolek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do końca. Próbowałem słuchać mp3 z e-bookami, ale nic to nie dało.
> Czy jest na to jakaś rada? Lekarz ostrzegł mnie, że jeśli nadal będę

Niektórym na zatwardzenie pomaga "Tageszeitung". To taka niemiecka gazeta.
Spróbuj.
yamma

8. Data: 2008-01-28 12:23:56

Od: "Seoman" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki wrote:
> Sądzisz, że to Zmrogg?
> Z miesiąc temu coś napisał o wku.

Myślę, że nie. Po prostu tak mi się skojarzyło - troll/nie-troll o
specyficznej manierze - a ciekaw byłem, bo dawno jakoś Zmrogga nie
widziałem.

Pozdrawiam,
Seoman

9. Data: 2008-01-28 12:54:26

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że nie. Po prostu tak mi się skojarzyło - troll/nie-troll o
> specyficznej manierze - a ciekaw byłem, bo dawno jakoś Zmrogga nie
> widziałem.

Zmrogg nie jest trollem!

zyga

10. Data: 2008-01-28 13:08:55

Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> Zmrogg nie jest trollem!

Tupnij!
--
Sprawdź, czy twój kot jest POLAKIEM!

Stomatologia-pytanie
Rozmiar źrenicy przy gwałtownej zmianie temperatury
Zgrubienie na skórze na żebrach
Do stomatologów...poszukuj ę porady....
tabsy-doradźcie