Zgrubienie na skórze na żebrach

1. Data: 2008-01-27 21:54:17

Temat: Zgrubienie na skórze na żebrach
Od: G...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zacznę od tego, że zdaję sobie sprawę z tego, że przez internet
niczego sie nie zdiagnozuję, ale może trochę mnie to uspokoi i w końcu
wybiorę się do lekarza...

Problem polega na tym, że od około roku wyczuwam pod skórą na żebrach
twarde zgrubienie wielkości około 0.5 cm może delikatnie większe.
Wcale nie boli, jest całkowicie przesuwalne względem żeber jak i
skóry. W ciągu roku nie zauważyłem aby urosło, a jeżeli tak to nie
znacznie. Poza tym żadnych innych objawów.

Czy myślicie, że jest to coś co warto pokazać lekarzowi?

pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi!

Grzegorz

2. Data: 2008-01-27 23:01:48

Temat: Re: Zgrubienie na skórze na żebrach
Od: "Del_Rey" <D...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>skóry. W ciągu roku nie zauważyłem aby urosło, a jeżeli tak to nie
>znacznie. Poza tym żadnych innych objawów.

prawie napewno masz tłuszczaka, ale lekarza nie zaszkodzi spytać.
ja mam identycznie, tylko że w kilku miejscach i dwa mi rosły ale zatrzymały
się.
Byłem u chirurka i onkologa, i diagnoza taka sama. Olać to, jesli nie
przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu.U mnie jeden franca ulikował sie a
łączeniu żeber z brzuchem i jak się schylam to go czasem czuję. Jesli
zacznie boleć czy być inaczej upierdliwy, to do wyciecia, ale mój ma ze 3 cm
:)

3. Data: 2008-01-28 07:22:38

Od: G...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 00:01, "Del_Rey" <D...@g...pll> wrote:

> [...]
> zacznie boleć czy być inaczej upierdliwy, to do wyciecia, ale mój ma ze 3 cm

he :)

dzieki za tak optymistyczna odpowiedz

a czy "twoj" jest tez twardy jak kamien? bo gdzies wyczytalem ze
tluszczaki sa miekkie?

4. Data: 2008-01-28 16:21:11

Od: "Del_Rey" <D...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

he :)

>dzieki za tak optymistyczna odpowiedz

>a czy "twoj" jest tez twardy jak kamien? bo gdzies wyczytalem ze

mój jak był mniejszy to był twardy, teraz troche podrósł do tych 3 centów to
rozmiękł trochę, ale i tak twardy jest,ale juz nie jak kamien

Do stomatologów...poszukuj ę porady....
tabsy-doradźcie
Niskie dolne cisnienie
INR, Acenocumarol i since