tabsy-doradźcie

1. Data: 2008-01-27 15:15:17

Temat: tabsy-doradźcie
Od: "Gosia" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Byłam wczoraj u mojego gina i z roztrzepania zapomniałam się go zapytac. Może
jest tu jakaś mądra głowa. Otóż poprosiłam gina aby zamiast yasmine przepisał
mi yasminelle. Ale zapomniałam się zapytac czy moge wziasc pierwsza tabletke
yasminelle od razu po yasmin bez 7-dniowej przerwy. Zazwyczaj jej nie robię.
Choruję na endometriozę. Dziękuję za każdą mądrą i poważną odpowiedź.

2. Data: 2008-01-28 00:18:59

Temat: Re: tabsy-doradźcie
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <s...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> Choruję na endometriozę. Dziękuję za każdą mądrą i poważną odpowiedź.

pytanie na forum to chyba nie najlepsze rozwiazanie. Odpowiedziec moze
kucharka lub pani profesor mniemanologii, obie bez wiedzy medycznej. A nie
mozesz zadzwonic do lekarza? Przeczytaj sklad, porownaj. Przeczytaj ulotke.

pozdrawiam serdecznie
hania

3. Data: 2008-01-28 20:10:30

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

przy takiej zmianie albo wcale się nie robi przerwy, albo zaczyna się nowe
pigułki od pierwszego dnia krwawienia.

Niskie dolne cisnienie
INR, Acenocumarol i since
Cienki stolec
Gorzki smak w ustach
Krew (pęknięte naczyńko?) w oku - wygląda niepokojąco