CZUCIE !!!

1. Data: 2000-04-14 08:55:53

Temat: CZUCIE !!!
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyle glowe przed jakas MADRA GLOWA, i prosze o wytlumaczenie mi co to jest
CZUCIE i jak zrobic zeby CZUC ???
Zaznaczam, ze LEB mam nie od parady, ale sek w tym, ze mysle, a nie czuje
!!! Mam dosyc myslenia !!! Chce CZUC !!!!
CHCE CZUC !!!
CHCE CZUC !!!
CHCE CZUC !!!
CHCE CZUC !!!
CHCE CZUC !!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-14 12:04:14

Temat: Re: CZUCIE !!!
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

A moze to wina ukladu nerwowego? Moze po prostu masz niezbyt wrazliwy uklad
nerwowy?
(tak tylko pisze, no nie...).
Ja chyba mam odwrotnie albo na rowni. I ja sie ciesze.
Moze trzeba sie koledze zakochac? Niech kolega wyjdzie na miasto i
dziewczyny obserwuje.

Pozrdawiam wszystkich (a w szczegolnosci Bartka i Magde)
Grzegorz

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-04-14 16:29:21

Temat: Odp: CZUCIE !!!
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:t2BJ4.6207$D...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Zaznaczam, ze LEB mam nie od parady, ale sek w tym, ze mysle, a nie czuje
> !!! Mam dosyc myslenia !!! Chce CZUC !!!!
Leb nie od parady tylko utrudnia czucie. Ja kiedys mialem podobnie.
Mozesz zaczac od tego, zeby zastanowic sie co takiego sie stalo, ze
postanowiles nie czuc.
To Ty taka dezyzje podjales i Ty mozesz ja zmienic.
Moze masz gdzies mozliwosc skorzystac z treningu interpersonalnego.
Ja od tego zaczalem.
> CHCE CZUC !!!
> CHCE CZUC !!!
> CHCE CZUC !!!
> CHCE CZUC !!!
Traktuj to jako dowcip.
Wloz reke w ogien. Napewno poczujesz.:))))))))
Pozdrawiam Val.

1. Data: 2000-04-15 05:26:32

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Val <v...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8d7i75$gvb$...@a...webcorp.com.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> Ja od tego zaczalem.
> Traktuj to jako dowcip.
> Wloz reke w ogien. Napewno poczujesz.:))))))))

Val............ walnij sie w lepetyne, a poczujesz, ze to nie zart !!!
Przyjemnych wrazen :)))

TRABUL

1. Data: 2000-04-15 20:53:23

Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c4TJ4.1591$h...@n...tpnet.pl...

> Val............ walnij sie w lepetyne, a poczujesz, ze to nie zart !!!
> Przyjemnych wrazen :)))
Rozne sa poczucia humoru. ;)))
pozdrawiam. Val.

1. Data: 2000-04-16 01:29:44

Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> Val............ walnij sie w lepetyne, a poczujesz, ze to nie zart !!!
> Przyjemnych wrazen :)))
Pzyjemne bo spodziewane.
Eksperyment zadzialal. Jednak cos czujesz. Co to jest zlosc, zdenerwowanie.
Chcialem zebys sie wkurzyl. To tez uczucie. :))
Val. Pozdrawiam
Ps. A konkretnie o jakie czucie Ci chodzi?

1. Data: 2000-04-16 04:42:55

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Val <v...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8db5tq$co$...@a...webcorp.com.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> Chcialem zebys sie wkurzyl. To tez uczucie. :))
> Val. Pozdrawiam
> Ps. A konkretnie o jakie czucie Ci chodzi?

Gdybym wiedzial .........to bym sie nie pytal !!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-16 04:51:48

Od: "Sebastian" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem ten sam problem.
Wroc do przeszlosci. Czy nie zostales odrzucony przez kogos, kogo bardzo
kochales.
Meczylem sie z tym przez kilka zwiazkow.
Lekarstwo: kobieta, wlasnie TA a nie inna.
pzdrfka
Adam

1. Data: 2000-04-16 05:19:21

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian <s...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:EFbK4.4418$h...@n...tpnet.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> kochales.
> Meczylem sie z tym przez kilka zwiazkow.
> Lekarstwo: kobieta, wlasnie TA a nie inna.

Nawet napisales do rzeczy...........z tym, ze niekoniecznie musi to byc
odrzucenie przez jakas babe i nie chce szukac ratunku u innej kobiety !!!
Chce swoj problem rozwiazac SAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-16 09:52:03

Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:t3cK4.4435$h...@n...tpnet.pl...

> Nawet napisales do rzeczy...........z tym, ze niekoniecznie musi to byc
> odrzucenie przez jakas babe i nie chce szukac ratunku u innej kobiety !!!
> Chce swoj problem rozwiazac SAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezeli sam nie wiesz co chcesz czuc to sam bedziesz mial trudno sobie pomoc.
Uczucie przezywa sie w zwiazku z dana osoba czy sytuacja. Sam to tylko
mozesz wymyslic sobie co chcesz czuc, czy co czujesz(jezeli masz problemy z
okresleniem czy umiejscowieniem uczuc)
Ratunek raczej w stadzie niz samotnosci.
Pozdrawiam Val.
> TRABUL

ZOSTAWIŁA! CO DALEJ? POMÓŻCIE.
do psychologow i nie tylko
Nauka i odpoczynek z pomoca biologicznego sprzeżenia zwrotnego.
Nauka i odpoczynek z pomoca efektu biofreedback
A może coś o rozwoju moralno-społecznym