CZY ZNAJDE OSOBBY ZECHCACE MI POMOC?

1. Data: 2006-11-21 13:39:41

Temat: CZY ZNAJDE OSOBBY ZECHCACE MI POMOC?
Od: "Artur Bertholdi" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o "zdobycie"transportu osobowego i spraw z tym zwiazanych, dla
Stowarzyszenia Pomocy Osobom Niepeloosprawnym wSOPOCIE.Blizse omowienie
spraw z tym zwiazanychdo onowienia po kontakcie osobistym,podnr
tel\kom.503459470 lub wiezorem po godz 18-tej.Bertholdi Artur

2. Data: 2006-11-21 14:32:45

Temat: Re: CZY ZNAJDE OSOBBY ZECHCACE MI POMOC?
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Co to znaczy zdobycie?? Ma Tobie ktoś dać auto, może ma być dyspozycyjny na
telefon?? Napisz coś więcej, bo jak prężne stowarzyszenie to może się starać
ośrodki na zakup nowego auta przystosowanego do przewozu ON..
pozdrawiam Wiesław

3. Data: 2006-12-02 18:50:10

Od: "Artur Bertholdi" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Panie Wiesławie nie myślałem o darowiznie lecz o pomocy w sprawach
biurokratycznych i zdobycia sponsorow na oplacenie czesci wartosci
samochodu ktora zada PFRON.
POZDRAWIAM Artur B.

4. Data: 2006-12-28 14:22:19

Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Bertholdi" <a...@i...com> napisał w wiadomości
> Panie Wiesławie nie myślałem o darowiznie lecz o pomocy w sprawach
> biurokratycznych i zdobycia sponsorow na oplacenie czesci wartosci
> samochodu ktora zada PFRON.

Zdobywanie środków to jest ogromna praca, źródeł jest tyle ile firm w
Sopocie, Gdańsku, Polsce, od tego jakich argumentów użyjesz w tysiącach
listów i czym się podeprzesz zależy ile dostaniesz. Możesz też się zwrócić
do ludzi zajmujących się zawodowo pozyskiwaniem środków na różne cele ich
prowizja sięga czasami 30%, dlatego musisz zakasać rękawy i do dzieła.

pozdrawiam Wiesław

5. Data: 2007-01-12 19:22:22

Od: "Artur Bertholdi" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

PANIE WIESLAWIE !

PIENIADZE TO RZECZ B. WAZNA ALE NIE NAJWAZNIEJSZA,ROWNIE WAZNE JEST TO
AZZEBY ZGROMADZIC ODPOWIEDNIA ILOSC OSOB DOBREJ WOLI I ROZUMIEJACA POTRZEBE
I UMIEJACA SIE WCZUC W POTRZEBY TYCH KORZY NAPRAWDE TEGO POTRZEBUJA.

> [...]
> do ludzi zajmujących się zawodowo pozyskiwaniem środków na różne cele ich
> prowizja sięga czasami 30%, dlatego musisz zakasać rękawy i do dzieła.

narciarstwo ON
Umiarkowany stopien niepelnosprawnosci - PFRON Student
Bialoleka-Srodmiescie
cd. sprawy pomocy dla kregosłupowców
Moje wyniki