Cafe za Slupem

1. Data: 2001-10-27 16:18:06

Temat: Re: Cafe za Slupem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a imbirowe piwo dorzucisz???
>
>Mechcia
>nadal umiarkowana materialistka, wpatrzona w \ciotke jak w obraz:)

luzem?
Ciotka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-27 16:23:34

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-27 16:50:15

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
> jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:

zgadza sie!

Mechcia

1. Data: 2001-10-27 18:41:49

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:
> ciach

> a jak to brzmi po eng. ?
>
> (jezeli Ty po eng., to ja sprobuje po fr.?... )
>
> (ich bin ein Berliner)
>
> E4wcia
> --
> Niesz !

Wyglada na to, ze

Cafe Za Slupem
Szybko, latwo i niezdrowo

sprawdza sie jako haslo.
Po angielsku? A czemu? No, niech ci bedzie...

Behind the Pillar Cafe
Fast, easy and unhealthy

MB

1. Data: 2001-10-28 16:02:09

Od: "FeLicja" <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak skromna chcesz pozycje?

Ja tak skromnie tylko i wylacznie przez wzglad na moj krotki staz na tej
grupie. Sa osoby ktore latami tu pisza, im sie wieksze stanowiska naleza,
no nie? ;)

> ALE mozliwosci rozwoju wlasnego (self-development), mozliwosc
> awansu sa tuz-tuz

Rozumiem i bardzo siem cieszem ;)

A tak przy okazji mam jeszcze pytanie: czy w CeZeSie bedzie rowniez
mozliwosc zamawiania potraw z dostawa do domu? Jedna z pan ma wizyte
tesciowej na Wszystkich Swietych, takie np. torebkowe tiramisu byloby w sam
raz na podwieczorek, nieprawdaz? ;)
Kasia

1. Data: 2001-10-28 16:19:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja tak skromnie tylko i wylacznie przez wzglad na moj krotki staz na tej
>grupie. Sa osoby ktore latami tu pisza, im sie wieksze stanowiska naleza,
>no nie? ;)

Tak, ale nie kazdy sie tak pcha do Cafe, jak inni ;))
Ja tu jestem od roku. dopiero

> [...]
>mozliwosc zamawiania potraw z dostawa do domu? Jedna z pan ma wizyte
>tesciowej na Wszystkich Swietych, takie np. torebkowe tiramisu byloby w sam

No to psade juz chyba masz -
Nam dzis wrzucili do skrzynki ulotke na temat nowej restauracj
na wynos -balit ikebaby (o matko...). nazywa sie to
...Dial-A-Taste, hahahaha

Krysia
P.S. A te wszystkie sernixy itp? A gdyby tak blat biszkoptowy
sklepowy, na to puszkowe owoce, plus spsikac to smietana w
spray'u i posypac hundreds and thousands - tymi kolorowymi
kropkami. Banalne ale jakie piekne! Nie zapomnijmy o wisience
prawie maraschino na wierzchu....
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-29 07:27:11

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo jedzenie jest do jedzenia a nie do robienia.......

Monika

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

brak stolu - jak podac obiad