brak stolu - jak podac obiad

1. Data: 2001-10-22 12:42:44

Temat: brak stolu - jak podac obiad
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A konkretnie zupe nie mam mozliwosci posadzenia gosci przy stole wiec jak to
rozwiazac czy darowac sobie zupe? Bo drugie juz mi jkos wchodzi w postaci
stolu szwedzkiego ale zupa? A jesli jednak tez da rade to jaka b4edzie
najlepsza? Czy rosol moze byc? (to moja "zuypa popisowa)
Licze na was i na szybka odpowiedz:-))
Aga

1. Data: 2001-10-22 12:53:28

Temat: Re: brak stolu - jak podac obiad
Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał / wrote:

> A jesli jednak tez da rade to jaka b4edzie
> najlepsza? Czy rosol moze byc? (to moja "zuypa popisowa)
> Licze na was i na szybka odpowiedz:-))

Rosół - jak najbardziej, czemu nie. Byle w wygodnych naczyńkach, np.
w bulionówkach, czy zwykłych, dość dużych filiżankach. I to wcale
niekoniecznie tylko do picia (jakiś groszek ptysiowy, delikatne lane ciasto).
Dobry rosól na każdym przyjeciu wzbudzi entuzjazm.

pozdrawiam
Leopard

1. Data: 2001-10-22 19:24:23

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> wrote:

> [...]
>stolu szwedzkiego ale zupa? A jesli jednak tez da rade to jaka b4edzie
>najlepsza? Czy rosol moze byc? (to moja "zuypa popisowa)

świetnie nadaje się barszcz czerwony w filiżankach i stos
najrózniejszych pasztecików do przegryzania. Tutaj dzban z barszczem
gorącym, filiżanka z uchem i w łapę przegryzka...

AgataW.

Ciasto amerykańskie - prośba
I'm back
menu ...
golaski
witam po baardzo długiej przerwie i pytam