Canelloni

1. Data: 2000-03-15 16:25:53

Temat: Canelloni
Od: Gala <g...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o przepis na pyszny farsz do Canelloni

Adam S.

1. Data: 2000-03-16 13:31:57

Temat: Re: Canelloni
Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kiedys zrobilem tak:

sos pomidorowy z dużš ilościš mięsa mielonego i pieszarek
/wszystko geste - do nadzienia rurek/ - do polania
identyyszny sos tylko rzadszy.

1. Data: 2000-03-17 10:01:35

Od: Gosia B <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gala wrote:

> Proszę o przepis na pyszny farsz do Canelloni

Ja robie tak:
na patelni lekko zeszklic celbulke, do tego wolowe mieso mielone - ja
wole siekane, podsmazyc, duzo przypraw (pieprz, sol, tymianek - ja
uzywam mieszanki wloskiej), dodac zmiazdzony czosnek, na koniec dodac
tak z 1/2 szklanki rosolu z rozpuszczona lyzeczka maki ziemniaczanej, i
po podgrzaniu tarty ostry ser zolty (ma sie rozpuscic, zeby 'scalic'
mase).
Dokladnych proporcji Ci nie podam, bo zawsze robie na oko, na te pol
szklanki rosolu to tak 30 - 40 dkg miesa.
Zapieka sie w sosie pomidorowym.

--
_
.-.(c)

1. Data: 2000-03-17 11:42:15

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak technicznie faszerowanie i dalej? Podgotowany, czy suchy jak lasagne?
Zapiekac?...

Jader

1. Data: 2000-03-17 12:48:59

Od: Gosia B <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> A jak technicznie faszerowanie i dalej? Podgotowany, czy suchy jak lasagne?
> Zapiekac?...

Wiem, ze niektorzy podgotowuja, ja nadziewam suchy (nie za duzo farszu,
bo moga pekac) i do zapiekania uzywam na srednie naczynie zaroodporne
litra lagodnego sosu pomidorowego (kiedys uzylam nawet zwyklego,
przyprawionego tylko, soku pomidorowego - makaron duzo wchlania tego,
jak jest suchy) i zapiekam ok. 40 min.

--
_
.-.(c)