RE: Kto jeszcze je -Odpowiedz

1. Data: 2000-03-15 14:57:09

Temat: RE: Kto jeszcze je -Odpowiedz
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie. Nazywa sie Smazyk (Knorr). Ma ponoc zmniejszyc ilosc
uzywanego tluszczu do smazenia
Czy ktos go juz uzywal?

ja uzywalam i szczerze mowiac mam BAARDZO mieszane uczucia, to smazenia
wg mnie sie nie nadaje. Widze tylko dwa zastosowania:
1. do gotowania (a w zasadzie przugotowania do spozycia) kupionych bulek
na parze. Jak popsikam smazykiem, to nie przywiera do metalowego
interesiku do gotowania na parze. Sprawdza sie rewelacyjnie.
2. teoretycznie (jeszcze nie sprawdzalam) do smarowania foremek do
pieczenia cistka (nienawidze robic tego recznie).

Anka Sekulska
--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl