Canelloni,z czym?

1. Data: 2000-01-12 11:10:35

Temat: Canelloni,z czym?
Od: m...@p...wp.pl (aga zawadzka) szukaj wiadomości tego autora

Czym oprócz farszu z mięsa mielonego mogę nadziewać ten makaron (mam tylko
jeden przepis). Może było już o tym ?

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-12 11:20:58

Temat: Re: Canelloni,z czym?
Od: "Anna Kolibabska" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka zza ściany Monia podała niedawno świetny przepis na canelloni
z krewetkami.
Patrz posty z 03.01. "Czolem w 2000" - jest gdzieś w odpowiedziach.

1. Data: 2000-01-12 11:48:53

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kolibabska <a...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85holj$138$...@n...ipartners.pl...
> Moja koleżanka zza ściany Monia podała niedawno świetny przepis na
canelloni
> z krewetkami.
> Patrz posty z 03.01. "Czolem w 2000" - jest gdzieś w odpowiedziach.

Szpinakiem !

Szpinak posiekany podsmazamy lekko na maselku, dodajemy sol, pieprz, galke
muszk., czosnek (nie proszkowany), potarty parmezan, troche smietany 30% i
dusimy az zgestenieje. Dalej to juz wiadomo

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-12 18:06:06

Temat: Odp: Canelloni,z czym?
Od: "Marcin" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym tylko chcesz. Kuchnia srodziemnomorska pozostawia wiele miejsca
inwencji kucharza. Sprobuj zrobic farsz ze szpinaku i sera zoltego ( smak do
wyboru, nie za wyrazny i bron boze nie slodki ) . Pycha.
Użytkownik aga zawadzka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...

1. Data: 2000-01-12 21:35:54

Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo (ja wolę) szpinaku i sera ricotta.

MM

Użytkownik Marcin <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85ie4l$hgd$...@z...polsl.gliwice.pl...

1. Data: 2000-01-12 22:01:46

Od: "Marta M." <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym oprócz farszu z mięsa mielonego mogę nadziewać ten makaron (mam tylko
> jeden przepis). Może było już o tym ?

Mogą być z serem camembert (albo pewnie innym) polane sosem pomidorowym
(takim dobrym jak do spagetti Napoli chyba ... wiesz, cebulka uduszona z
czosnkiem i albo z pomidorami albo z przecierem (ja przecier dodaje zawsze).
No i ziola prowansalskie, oregano, etc :))

Smacznego,

MM

1. Data: 2000-01-13 13:20:09

Od: Jacek Wilczkowski <W...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga zawadzka wrote:

> Czym oprócz farszu z mięsa mielonego mogę nadziewać ten makaron (mam tylko
> jeden przepis). Może było już o tym ?

(za programem telewizyjnym Roberta Maklowicza i Michaela Logozzo sprzed dwóch
lat)
Skladniki:
paczka mrożonego szpinaku
30-40 dag bialego sera (moze byc w 1/3 zastapiony przez serek tofu)
1 jajko (niekoniecznie)
10 dag startej mozzarelli
trochę tartego parmezanu
pieprz, galka muszkatulowa
3-4 zabki czosnku

Na rozgrzana oliwe wrzucamy czosnek pokrojony w ósemki, czekamy az zmieknie.
Dodajemy szpinak i odparowujemy go. Odstawiamy do ostygniecia i dodajemy
bialy ser, mozzarelle, parmezan, ew. jajko. Doprawiamy czarnym pieprzem i
galka. Napychamy tym surowy makaron (ja uzywam do tego szprycy do dekorowania
tortów).
Sos, którym zalewam makaron to de Mornay (nie jestem pewien pisowni) czyli
beszamel z dodatkiem galki muszkatulowej i parmezanu. Poniewaz uzywam
surowego makaronu, robie troche rzadszy sos i zapiekam ok. 25 minut (15 pod
przykryciem, 10 bez). Do popicia polecam pólwytrawne biale wino.
Uwaga - nadaje sie to równiez do przekladania lasanii!

Smacznego - Wilu

1. Data: 2000-01-13 15:45:12

Od: m...@p...wp.pl (aga zawadzka) szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za przepis, do lasanii też na pewno wykorzystam.
Aga

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Mikser do drinkow