Chamstwo i prostactwo

91. Data: 2019-06-24 12:01:40

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2019 o 21:42, Ilona pisze:
> a polityka to mnie nie interesuje, sorry
>>

> //bardzo nieladnie... politycy się staraja nie po to, abys ich zlewal!

Przeciwnie - myślę że oni za ten brak zainteresowania go kochają. I byle
więcej takich - płaci, utrzymuje a się nie wtrąca.

92. Data: 2019-06-24 12:02:54

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2019 o 20:31, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> ataku na ich narody. A z tego co wiem to w filmach nie bylo mowy o
> jakims narodzie, lecz byly osoby roznych narodowosci (w tym wypadku
> niemieckiej i polskiej), wiec nie ma co przesadzac z tym duzym
> kwantyfikatorem. Jak mnie obrazi jakis Amerykanin, a na dodatek
> czarny, to nie obrazam sie na Ameryke oraz murzynow. O burdelach sie
> nie wypowiem, bo nie mam doswiadczen w temacie.
>
> Btw. Zarzucanie (niektorym) Polakom antysemityzmu jest rowniez
> przesada, choc zdarzaja sie nieladne napisy typu "Jude raus" ozdobione
> szubienica (moje wspomnienia z czasow PRL), ale to pewnie niemieckie

Tak tak złodziej czy pijany jak Turek, czy Grek;-). Mi Polakowi taka
łatka przeszkadza, a nawet mnie obraża. Nie jestem kimś kto pcha się na
świecznik aby ktoś z Polskości mnie rozliczał. To ma być objawem tej
wychwalanej zachodniej kultury którą wyrażają Niemcy w stosunku do nas?

To chyba jednak nie tak - Polakom zabrania się realnie oceniać Żydów,
każde słowo krytyki jest przypisywane postawie antysemickiej.  Jednym
słowem - o żydach Polak może tylko dobrze albo wcale, bo inaczej
posądzenie o antysemityzm.

93. Data: 2019-06-24 12:03:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2019 o 20:50, Ilona pisze:

> //bo to nie są pielęgniarki.

W pewnym sensie jednak są. Seksualność to ważna część ludzkiego zdrowia.

94. Data: 2019-06-24 15:22:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2019 o 12:02, Trybun pisze:

> [...]
> wychwalanej zachodniej kultury którą wyrażają Niemcy w stosunku do nas?
>
> To chyba jednak nie tak - Polakom zabrania się realnie oceniać Żydów,

Nie zabrania się. Ty tylko nie rozumiesz co to znaczy realnie.

> każde słowo krytyki jest przypisywane postawie antysemickiej.  Jednym
> słowem - o żydach Polak może tylko dobrze albo wcale, bo inaczej
> posądzenie o antysemityzm.

Jak ty bredzisz, to ludzkie pojęcie przechodzi.
Tobie Polakowi taka łatka przeszkadza, a z drugiej strony domagasz się
"realnej oceny" Żydów i im ta łatka przeszkadzać nie może...

Jednym słowem - o Polakach wszyscy inni muszą tylko dobrze albo wcale,
bo inaczej posądzasz, że ci ktoś łatkę przyszywa.

Ty weź się czasem przez sekundę zastanów zanim coś napiszesz.

Nie ma czegoś takiego jak "realna ocena" Żydów czy Polaków. Każdy jest
inny. Skoro ty masz prawo obrażać się na łatkę Polak-złodziej, to Żyd
też ma do tego prawo. Tak jak ty nie ponosisz winy za każdego Polaka
złodzieja, tak samo jakiś Żyd nie ponosi winy za każdego Żyda złodzieja.
Realnie to można próbować ocenić konkretnego człowieka.

Przy okazji:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24928934,ukrainie
c-zaslabl-w-pracy-polska-szefowa-porzucila-go-w-lesi
e.html

To drugi taki podobny przypadek w przeciągu ostatnich kilku miesięcy.

Z tego nijak nie wynika, że każdy Polak to przestępca.
Gdyby to zrobił jakiś Żyd, to prawaki zesraliby się ze szczęścia i darli
kopary, że wszyscy Żydzi to przestępcy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

95. Data: 2019-06-24 19:05:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/06/2019 o 11:01, Trybun pisze:

> Przyznam że to jak dla mnie dziwna postawa.

nie jestem w tym odosobniony

--
gazebo

96. Data: 2019-06-25 01:22:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 czerwca 2019 08:15:47 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
sprawy.

> Czekam teraz az ktos odgadnie, kto te cytowane przeze mnie madrosci
> napisal. To znaczy kto podal bardzo ciekawe rozroznienie miedzy
> prostactwem a chamstwem.
>
> Krotko i lopatologicznie: Prostak to taki, ktory np. wie do czego sluzy
> toaleta, ale nie wie co to jest pisuar, i w nim zalatwi swoja wieksza
> potrzebe (nigdy nie zapomne tego widoku!), a cham jest obeznany z
> etykieta, ale mimo wszystko lub wbrew temu np. oznajmi w parlamencie
> (PE), ze kobiety slusznie zarabiaja mniej, bo sa mniejsze i glupsze.
> No wiec kto rozroznil chama od prostaka?

Jeśli waść do JKM pijesz, to taki jest jego pogląd. Że ogólnie rzecz biorąc
kobiety są mniej inteligentne od mężczyzn, to każda wyedukowana kobieta sama
przyzna, bo z faktami nie ma co się kłócić. Też chyba sam wiesz, że nie ma
w tym ich winy, ale jest to wynikiem zadań, jakie dziejowo płciom są przynależne
ku wyższemu dobru, jakim jest zapewnienia przetrwania potomstwu i społeczności.
Jeśli natomiast o rozmiar, to JKM miałby rację w czasach, kiedy to siła fizyczna
w bardzo dużym stopniu determinowała osiągnięcia, jednak obecnie jest to pogląd
mocno przestarzały i nieuzasadniony. Jednakże proszę też zauważ, że mniejsza
siła fizyczna kobiet sprawia, iż nawet obecnie szeregu zadań przypisanych płci
brzydkiej, kobiety nie są w stanie wykonać i gdybyś nie wiem jakich proporcji
równo uprawnienia nie nakazał, fakty pozostaną niezmienne.
Więc można być może JKM zarzucić w tym przypadku drobne niedostatki logiki,
ale nie to, co suponujesz.

Tobie natomiast można zbytnie przywiązania do politycznej poprawności
i mało mnie boli, czy prawda ta jest z etykietą zgodna.

Też zauważ, że najwyższe władze w UE sprawują często zwykli oszuści,
i to, że takie szuje śmią krzyczeć o poprawności i praworządności,
to istne kuriozum.

Przeto, idąc za pojawiającymi się już zaleceniami, proponuję wam znieść
w Polsce i innych niewygodnych elitom krajach zasady demokracji i poprzez
następne zniewolenie społeczeństw wprowadzić waszą "praworządność" z takim
drwiącym z samego siebie prawem, jakie gremialnie uznajecie za stosowne.

z poszanowaniem,
jacek

97. Data: 2019-06-25 02:51:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-21 23:35, gazebo wrote:

> to pojdziesz pierdziec w pasiakach

Jest jeszcze u niektórych, coś takiego, jak: 'common sense'.

98. Data: 2019-06-25 02:53:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-21 23:36, gazebo wrote:

> i znowu, co ty wiesz o zabijaniu

to, że jesteś grzeczny i uprzejmy, wcale nie znaczy, że dadzą ci spokój.
//będzie wręcz, przeciwnie.

99. Data: 2019-06-25 03:08:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-25 01:22, j...@o...pl wrote:

> [...]
> drwiącym z samego siebie prawem, jakie gremialnie uznajecie za stosowne.

Ale, tu nie chodzi ani o kobiety, ani o mężczyzn.
Tu chodzi o rozdupcenie Kultury, przez rozdupcenie jej podstaw.

//w szczególności, chodzi o to by wprowadzić element rywalizacji we
wzajemnie uzupełniający się układ komplementarny, by 'naszczuć' kobiety
na mężczyzn i odwrotnie.

100. Data: 2019-06-25 03:30:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-24 11:58, Trybun wrote:

> To oczywiste. "Polaczek" zawsze musi być pokazywany w złym świetle. Co
> my tak lgniemy do tego zachodka?

My nie lgniemy, to zachodek nas potrzebuje i wmawia Nam, że niewiele
jesteśmy warci.

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!