Chamstwo i prostactwo

191. Data: 2019-07-16 01:49:42

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-15 19:00, Trybun wrote:
> [...]
EasternFront1917.jpg

878%E2%80%931918)

> Ale chodzi o czyjeś spekulacje, fakty historyczne czy o moja osobistą
> ocenę?

Fakty historyczne zamiatane skrzętnie 'pod dywan' od ponad 100 lat.

Przykryte nastepnie 'Traktatem wersalskim', podpisanym 28 czerwca 1919.

192. Data: 2019-07-18 11:07:01

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

/

> Jugosławie rozdupcyli Niemcy i Rosja, wbrew wyraźnemu,
> geostrategicznemu interesowi, jaki ma USA z istnienia pomostu
> Czarnomorsko-Bałtyckiego.
> Dzisiaj, wraca się do budowy Międzymorza, właśnie z inspiracji USA.

Masz jakieś internetowe, albo inne źródła, namiary na te postanowienia
co do stacjonowania obcych wojsk na terenie Niemiec?

No to widzimy że Niemcy nie są suwerennym państwem, skoro Angela wobec
takich podstaw może tylko pod siebie podkulić ogon.

USA nie chciały w tym miejscu świata mieć wolnego i suwerennego państwa,
potencjalnego sojusznika Rosji, i tak wygląda prawda. To nie Rosja i
Niemcy przesyłali sprzęt i bojówki z Włoch do Słowenii i Chorwacji.

193. Data: 2019-07-18 11:15:25

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2019 o 01:49, Izaura pisze:

> Fakty historyczne zamiatane skrzętnie 'pod dywan' od ponad 100 lat.
>
> Przykryte nastepnie 'Traktatem wersalskim', podpisanym 28 czerwca 1919.

No właśnie, historia powinna być wolna od polityki. Gołe fakty bez
urabiania słuchacza. Weźmy choćby pod lupę takiego Piłsudskiego ew
Wałęsę. Co tak naprawdę o nich Polacy wiedzą czerpiąc wiedzę od
"historyków"?

194. Data: 2019-07-18 11:16:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2019 o 01:44, Izaura pisze:

> Może tak być, zwłaszcz, że nie wiemy dokąd prowadzi.

No właśnie, może swoboda myśli to lepszy wariant edukacji..

195. Data: 2019-07-18 11:17:08

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2019 o 19:04, gazebo pisze:

> aaaa, to mowisz o szacunku do cudzej wlasnosci, faktycznie, w Polsce
> jest z tym problem

O BRAKU szacunku do owej własności. Takie samo prawo mam do jeziora jak
menda stawiająca przed nim szlaban.

196. Data: 2019-07-18 20:02:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2019 o 10:17, Trybun pisze:

> O BRAKU szacunku do owej własności. Takie samo prawo mam do jeziora jak
> menda stawiająca przed nim szlaban.

nie krzycz, kurwa, nie krzycz, gdzies ty sie uczyl netykiety? no i prawa
ci sie popierdolily, czego chcesz, dostepu do wspolnej wlasnosci czy
czyjejs? przejazdu przez droge przez cudza wlasnosc? bo ryby chcesz
lowic? wez ty sie skonkretyzuj

--
gazebo

197. Data: 2019-07-18 20:11:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2019 o 06:17, j...@o...pl pisze:

> co do mówienia "Dzień Dobry" w sklepach, to trzeba mieć wyczucie;
> tzn. normalnie się mówi w małych sklepach klientom, których nie znasz,
> ale w hipermarketach byłoby to trochę głupie, choć jeśli ktoś mówi,
> ja osobiście, w małych czy dużych sklepach odpowiadam, bo jest to normalne
> i byłoby głupie i trochę mi byłoby wstyd, gdyby klient mówiąc nawet
> do sprzedawcy, czy fryzjerki, nie usłyszał odpowiedzi, bo byłoby to wówczas
> niestosowne i sprawiłoby mu, tak jak i mi, dużą przykrość. po prostu
> pewne rzeczy trzeba wiedzieć i czuć, a nade wszystko czuć, by wiedzieć.

> [...]
jak wchodze do sklepu to zawsze mowie jakies powitanie, to samo robilem
w Polsce

--
gazebo

198. Data: 2019-07-18 23:25:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-18 11:07, Trybun wrote:

> [...]
> potencjalnego sojusznika Rosji, i tak wygląda prawda. To nie Rosja i
> Niemcy przesyłali sprzęt i bojówki z Włoch do Słowenii i Chorwacji.

Pod tym opracowaniem są odsyłacz do źródeł.

http://www.wykop.pl/ramka/3729253/kanclerska-lojalka
/

np:
Foreign Relations of the United States; 1949 vol. III; Council of
Foreign Ministers; Germany and Austria; Document 59.
https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/d59

//ten docent Brzeski to nie jest amator.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=R
afa%C5%82+Brzeski

Posłuchaj z uwagą dlaczego USA zależy na wypchaniu Niemców z Bałkanów.

https://youtu.be/OUQutEbaPr4?t=1537

199. Data: 2019-07-18 23:45:47

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-18 11:15, Trybun wrote:

> [...]
> urabiania słuchacza. Weźmy choćby pod lupę takiego Piłsudskiego ew
> Wałęsę. Co tak naprawdę o nich Polacy wiedzą czerpiąc wiedzę od

Generalnie się nie da! Historia to ciągłe pasmo politycznych decyzji.
Jednak, pomału fakty historyczne wychodzą na jaw.

https://www.porta-polonica.de/pl/atlas-miejsc-pami%C
4%99ci/jozef-pilsudski-w-niemieckich-wiezieniach

200. Data: 2019-07-18 23:52:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-18 11:16, Trybun wrote:

> No właśnie, może swoboda myśli to lepszy wariant edukacji..

O, to, to! i do tego praktyczne doświadczenia.

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!
Łamidupka dla Środy.