Chamstwo i prostactwo

201. Data: 2019-07-18 23:55:46

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2019 20:11:28 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> jak wchodze do sklepu to zawsze mowie jakies powitanie, to samo robilem
> w Polsce
>
> --
> gazebo

ja, wchodząc do marketu nigdy nie mówię powitania, bo byłoby to głupie i naciągane;
tak samo jak nie będę stukał się kielichem przy każdej szklance piwia czy komptu.

i mówił, przy każdej łyżce np. zupy "na zdrowie".
bo coś jest naturalne, a coś nie. to jest naprawdę zrozumiałe.

z całą sympatią,
jacek

202. Data: 2019-07-19 00:17:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2019 23:55:48 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> i mówił, przy każdej łyżce np. zupy "na zdrowie".
> bo coś jest naturalne, a coś nie. to jest naprawdę zrozumiałe.

AHA, Gazebo, żeby nie było.
Jeśli jesteś w stanie uświęconym masz pełne prawo mówić i pozdrawiać wszystkich
gdziekolwiek jesteś, głaskać drzewa i się do nich przytulać na oczach wszystkich,
przeciągnąć rękę po stole i wyczuwać niewyczuwalną jestestwa fakturę.
ale w hipermarketach możesz wszystko wzrokiem i uczuciem, bo słowa wówczas są
jakby mało stosowne; nie wiem jak ci mam to bardziej wyjaśnić.

jacek

203. Data: 2019-07-19 00:40:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

/

> Pod tym opracowaniem są odsyłacz do źródeł.
>
> http://www.wykop.pl/ramka/3729253/kanclerska-lojalka
/

> np:
> Foreign Relations of the United States; 1949 vol. III; Council of
> Foreign Ministers; Germany and Austria; Document 59.
> https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/d59

> //ten docent Brzeski to nie jest amator.
> https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=R
afa%C5%82+Brzeski

> Posłuchaj z uwagą dlaczego USA zależy na wypchaniu Niemców z Bałkanów.
>
> https://youtu.be/OUQutEbaPr4?t=1537

das original:

https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/pg_1

204. Data: 2019-07-19 06:05:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2019 o 22:55, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> i mówił, przy każdej łyżce np. zupy "na zdrowie".
> bo coś jest naturalne, a coś nie. to jest naprawdę zrozumiałe.

wolnoc Tomku...

--
gazebo

205. Data: 2019-07-19 06:06:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2019 o 23:17, j...@o...pl pisze:

> [...]
> ale w hipermarketach możesz wszystko wzrokiem i uczuciem, bo słowa wówczas są
> jakby mało stosowne; nie wiem jak ci mam to bardziej wyjaśnić.

ROTFL

--
gazebo

206. Data: 2019-07-19 18:39:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2019 o 23:25, Izaura pisze:

> [...]
afa%C5%82+Brzeski

> Posłuchaj z uwagą dlaczego USA zależy na wypchaniu Niemców z Bałkanów.

Jednak nie są to dokumenty oficjalne, a co najważniejsze to "lojalka
kanclerska" nie była wymuszona czymś zawartym w akcie kapitulacji III
Rzeszy. To dopiero zgoda gubernatora "kanclerza" powojennych Niemiec
zaważyła o tym że Niemcy nie są krajem wolnym i suwerennym. Oczywiście
zgoda nie musiała być dobrowolna, bo kto jak kto ale Szwaby raczej nigdy
nie oddawali się dobrowolnie w jasyr.

Co do Jugosławii, tutaj sprawa (przynajmniej dla mnie) jest oczywista,
opisałem ją już wcześniej. Byłem czynnym obserwatorem tamtych wydarzeń,
i jest dla mnie jasne że to nie Serbowie zaczęli cokolwiek, jak to jest
przedstawiane przez polskie media.

207. Data: 2019-07-19 18:40:07

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2019 o 00:40, Izaura pisze:

> das original:
>
> https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/pg_1

To raczej nie nie lojalka, czy akt wasalizmu dla Niemiec. Tylko jakiś
fragment czegoś nawet nie wiadomo do czego konkretnie nawiązujący.

208. Data: 2019-07-19 18:41:12

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2019 o 23:45, Izaura pisze:

> Generalnie się nie da! Historia to ciągłe pasmo politycznych decyzji.
> Jednak, pomału fakty historyczne wychodzą na jaw.
>
> https://www.porta-polonica.de/pl/atlas-miejsc-pami%C
4%99ci/jozef-pilsudski-w-niemieckich-wiezieniach

Na to właśnie wygląda... zastanowią tylko po co "uczyć" kogoś takiego
czegoś? Osobiście zakazałbym nauczania  historii nowszej niż 200lat wstecz.

209. Data: 2019-07-19 18:42:32

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2019 o 23:52, Izaura pisze:

> O, to, to! i do tego praktyczne doświadczenia.

A cała edukacja państwa to nauczyć pisać ( czytać, podstawy matematyki,
prawo jazdy i karta pływacka. Idiotyzmem jest przechodzić tak długi cykl
nauki tylko po to aby mieć dyplom wyższej uczelni, i odmóżdżać w ten
sposób ludzi.

210. Data: 2019-07-19 18:42:53

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2019 o 20:02, gazebo pisze:

Z mojej strony koniec "dyskusji"

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!