Re: Chamstwo i prostactwo

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 18 Jul 2019 15:17:42 -0700 (PDT)
Subject: Re: Chamstwo i prostactwo
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 18 lipca 2019 23:55:48 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> ja, wchodząc do marketu nigdy nie mówię powitania, bo byłoby to głupie i naciągane;
tak samo jak nie będę stukał się kielichem przy każdej szklance piwia czy komptu.

> i mówił, przy każdej łyżce np. zupy "na zdrowie".
> bo coś jest naturalne, a coś nie. to jest naprawdę zrozumiałe.
>
> z całą sympatią,
> jacek

AHA, Gazebo, żeby nie było.
Jeśli jesteś w stanie uświęconym masz pełne prawo mówić i pozdrawiać wszystkich
gdziekolwiek jesteś, głaskać drzewa i się do nich przytulać na oczach wszystkich,
przeciągnąć rękę po stole i wyczuwać niewyczuwalną jestestwa fakturę.
ale w hipermarketach możesz wszystko wzrokiem i uczuciem, bo słowa wówczas są
jakby mało stosowne; nie wiem jak ci mam to bardziej wyjaśnić.

jacek