Re: Chamstwo i prostactwo

Data: 2019-07-19 18:39:36
Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Trybun <M...@j...ru>

/

> Pod tym opracowaniem są odsyłacz do źródeł.
>
> http://www.wykop.pl/ramka/3729253/kanclerska-lojalka
/

> np:
> Foreign Relations of the United States; 1949 vol. III; Council of
> Foreign Ministers; Germany and Austria; Document 59.
> https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/d59

> //ten docent Brzeski to nie jest amator.
> https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=R
afa%C5%82+Brzeski

> Posłuchaj z uwagą dlaczego USA zależy na wypchaniu Niemców z Bałkanów.
>
> https://youtu.be/OUQutEbaPr4?t=1537

Jednak nie są to dokumenty oficjalne, a co najważniejsze to "lojalka
kanclerska" nie była wymuszona czymś zawartym w akcie kapitulacji III
Rzeszy. To dopiero zgoda gubernatora "kanclerza" powojennych Niemiec
zaważyła o tym że Niemcy nie są krajem wolnym i suwerennym. Oczywiście
zgoda nie musiała być dobrowolna, bo kto jak kto ale Szwaby raczej nigdy
nie oddawali się dobrowolnie w jasyr.

Co do Jugosławii, tutaj sprawa (przynajmniej dla mnie) jest oczywista,
opisałem ją już wcześniej. Byłem czynnym obserwatorem tamtych wydarzeń,
i jest dla mnie jasne że to nie Serbowie zaczęli cokolwiek, jak to jest
przedstawiane przez polskie media.