Chamstwo i prostactwo

151. Data: 2019-07-06 11:11:43

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2019 o 09:11, gazebo pisze:

> polecam stary, bardzo, artykul z Nie, jak wynajeli barke i
> zaimprezowali, a tak w ogole w tym wszystkim zapominasz o prawie
> wlasnosci

Sam imprezowałem na barkach.. Nie widzisz absurdu tego wszystkiego - żyć
w stadzie z jednoczesnymi prawami do własności?

152. Data: 2019-07-06 14:08:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2019 o 10:11, Trybun pisze:

> Możliwe że jest i będzie, ale co to zmienia w ogólnym twierdzeniu że
> ludzkość jako taka ubożeje intelektualnie? Co z tego że ktoś jest biegły
> w fizyce kwantowej skoro nie potrafi zmienić koła w samochodzie, czy
> bezmyślnie zakreśla nr1 na liście wyborczej?

priorytety sie zmienily, trzeba przetrwac

--
gazebo

153. Data: 2019-07-06 14:09:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sam imprezowałem na barkach.. Nie widzisz absurdu tego wszystkiego - żyć
> w stadzie z jednoczesnymi prawami do własności?

nie ja wymyslilem woz Drzymaly

--
gazebo

154. Data: 2019-07-07 23:06:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-06 08:57, Trybun wrote:

> Tylko statek powietrzny, i niestety koszmarnie drogi a nic w sumie nie
> zmienia w naszym statusie słabego militarnie państwa.

Widze, że niezbyt uważnie słuchałeś o budowaniu świadomości sytuacyjnej
przez systemy sieciowe wzajemnie sie wspierające informacja z pola walki
i nie tylko, pola walki.
https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=4173

//Polska nie jest słabym państwem. Rosjanie bardzie licza sie z naszą
siłą militarna, niż sami o sobie myślimy.

https://youtu.be/8jrlQu5TnBE?t=3213

155. Data: 2019-07-07 23:36:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-06 08:58, Trybun wrote:

> Jednak wydali dekret, i to nikt inny ale właśnie oni. Myślisz że wobec
> braku takiego dekretu prezydent Wilson wypowiedziałby Rosji wojnę z tego
> powodu?
>
> W sumie nie miał już kto kwestionować, ci co rozdawali karty w Europie
> przenieśli się w niebyt. Austro-Węgry, imperium osmańskie, cesarstwa
> niemieckie i  rosyjskie  się skończyły.

Niczego by nie musiał wypowiadać. Rosjan po prostu tam niebyło. Wtedy
byly tam kaiserowskie wojska.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/db/
EasternFront1917.jpg

Niestety nie skończyło się.
Rada Regencyjna Królestwa Polskiego - organ władzy zwierzchniej
Królestwa Polskiego aktu 5 listopada, zastępujący króla lub regenta.
Rada Regencyjna została powołana reskryptami niemieckich i
austro-węgierskich władz okupacyjnych, na podstawie nadanego przez te
władze patentu w sprawie władzy państwowej w Królestwie Polskim z 12
września 1917 roku.

Przypominam, że 'Akt 5 listopada', został ustanowiony 5 listopada 1916r.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Akt_5_listopada

//ponad rok wcześniej, nim bolszewicy w Rosji doszli do władzy.

156. Data: 2019-07-07 23:39:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-06 08:58, Trybun wrote:

> [...]
> (poza nielicznymi wyjątkami) ogólnie sprawia wrażenie odmóżdżonego bytu
> bez własnej woli. Tzw postęp w nauce i technologiach użytkowych zdają

Wszystko to dlatego, że w nauce i technologii nie ma _moralności_ !

157. Data: 2019-07-07 23:41:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-06 08:59, Trybun wrote:

> Oj, w powyższym tekście zapomniałem dodać kluczowego słowa - "braku",
> "wobec BRAKU rzetelnych oponentów", powinno być. Bo przecie ciężko z
> kimś polemizować np w temacie Ekwador, gdy się było tam tylko palcem na
> mapie, a on tymczasem może popuszczać wodze fantazji.

I te fantazje widać z daleka.
//nawet z Ekwadoru.

158. Data: 2019-07-08 15:16:20

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2019 o 23:06, Izaura pisze:

> [...]
>
> //Polska nie jest słabym państwem. Rosjanie bardzie licza sie z naszą
> siłą militarna, niż sami o sobie myślimy.

Jakby nie patrzeć, dzisiaj są tylko trzy państwa które mogą się
tytułować mocnymi militarnie. Rosjanie się liczą z naszą siłą, my z ich
siłą nie, czyli jakie możemy wyciągnąć wnioski?

Co do samolotów i siły jaką one reprezentują dla krajów takich jak
Polska dam przykład Jugosławii, kraju który samych myśliwców miał blisko
200.

159. Data: 2019-07-08 15:17:23

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2019 o 23:36, Izaura pisze:

> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Akt_5_listopada
>
> //ponad rok wcześniej, nim bolszewicy w Rosji doszli do władzy.

O czym my właściwie gadamy? Sugerujesz nie mniej nie więcej tylko to że
to Radzie Regencyjnej zawdzięczamy niepodległość?

160. Data: 2019-07-08 15:17:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2019 o 14:08, gazebo pisze:

> priorytety sie zmienily, trzeba przetrwac

Z szkodą dla ludzkości.

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!