Chat, GG i inne...

1. Data: 2002-04-11 21:06:30

Temat: Chat, GG i inne...
Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiałem się ostatnio, co niektórych ludzi tak pociąga w rozmowach
internetowych. Rozumiem - tak sobie pogadać z kimś od czasu do czasu. Ale
np. netonimfomanki - co nimi kieruje. Często zdarzy mi się, że zaczepia mnie
na gg jakaś dziewczyna - nieznajoma. Kryteria wybory są zawsze takie same:
* facet
* to samo miasto
* rok starszy
Zastanawia mnie, czemu je tak to bawi, co one w tym widzą. Nie piszę o
facetach, bo nie trafiłem jeszcze na homonetoplayboya, aczkolwiek wiem, że
wielu dziewczynom heteronetoplayboje skutecznie zatruwają czas. Osobiście
mnie to wkurza - robię coś, ale wiem, że ktoś ze znajomych może coś ode mnie
chcieć - mam więc włączone gg. A tu nagle jakaś niespełna-szesnasto-latka
wyskakuje mi z głupim: "Cześć. Jestem X, pogadamy??? Jakiej muzyki słuchasz,
co lubisz robić, gdzie mieszkasz???"itp itd. Co o tym sądzicie???

A druga sprawa to mania ircochatowa. Niektórzy ludzie potrafią godziny
spędzać na chatach czy IRCu i gadać z różnymi ludźmi. Jak sądzicie - czy to
normalne??? Czego to oznaka. Nie piszę tu oczywiście o gadaniu na chatach
tak "dla jaj", tylko o nałogowym spędzaniu nań czasu.

Konop

PS Jeśli mój post nie trzyma się kupy, to przepraszam. Zaraz zrobię nową
(kupę) ;)

1. Data: 2002-04-11 22:01:41

Temat: Re: Chat, GG i inne...
Od: "PGD" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konop" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Konop
>
> PS Jeśli mój post nie trzyma się kupy, to przepraszam. Zaraz zrobię nową

o to w tym tryka obczaj technika;)

1. Data: 2002-04-11 22:04:06

Od: "PGD" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konop" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

zaloz sobie filtra

1. Data: 2002-04-11 22:45:03

Od: "baciu" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konop" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiałem się ostatnio, co niektórych ludzi tak pociąga w rozmowach

To co najbajdziej ludzi jara to kontakt z drugim człowiekiem.
W połączeniu z możliwościami netu.... bajka, cóż mówić ;)

1. Data: 2002-04-11 23:48:35

Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konop" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zaraz zrobię nową (kupę) ;)

To chyba jedno z ciekawszych stwierdzeń, jakie czytałem w usenecie ;-)

Zastanawiam się czasami, czy wszyscy mają pełną świadomość, że wysyłane
przez nich posty są wypowiedziami publicznymi, a w dodatku archiwizowanymi
:-)

Czy ktoś się orientuje, jaka jest średnia liczba osób czytających wiadomości
usenetowe, a w szczególności grupę pl.sci.psychologia?

Ferdynand

1. Data: 2002-04-12 14:44:13

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konop"

> A tu nagle jakaś niespełna-szesnasto-latka
> wyskakuje mi z głupim: "Cześć. Jestem X, pogadamy??? Jakiej muzyki
słuchasz,
> co lubisz robić, gdzie mieszkasz???"itp itd. Co o tym sądzicie???

Że pochodzisz ze smutnego kraju, w którym ludzie nie lubia się wzajemnie,
nie uśmiechają się do siebie i nie mają przyjemności z radosnego kłapania
szczękami,
jeśli się uprzednio nie nawalą wódką.
Hiszpanie uważają, że jesteśmy dziwni. Mają rację.

A to pamiętacie..?

"Uciekasz w swoją stronę, bo tak cię wychowali

ref: Ojczyznę kochać trzeba i szanować..."

--
Rafalski

DUDE: "Shit, I know that guy. He's a nihilist."

1. Data: 2002-04-12 19:52:49

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, czasami zagaduję przez gg do dziewczyn w moim wieku lub o rok
młodszych, z mojego miasta.
Widzisz w tym coś dziwnego?
Bo ja jakoś nie, i na dodatek nie wiem czemu, ale nie czuję się winny ;)
A i za playboya się nie uważam. :)

Choć może masz rację - najlepiej nie zagadywać wogóle do ludzi, wtedy jest
całkeim duża szansa, że ominie nas przyjaźń czy miłość.

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2002-04-13 08:06:58

Od: SiNuS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Konop" możemy przeczytać:

> [...]
> pogadamy??? Jakiej muzyki słuchasz, co lubisz robić, gdzie
> mieszkasz???"itp itd. Co o tym sądzicie???

Włącz "Tylko dla znajomych" i nie płacz.

--
.---[ SiNuS ]------------[ GG#1116470 ]---.
| http://www.enter.net.pl/www/piotr.front |

1. Data: 2002-04-13 10:05:59

Od: "Arek Kowalski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśle, że nie o to chodzi ... Nie o to chodzi, że to coś złego, wiadomo, jak
się ustrzec (ignor), ale pozostaje pytanie:
DLACZEGO ?
Dlaczego GG jest tak wciągające ????

--

_Natural...

1. Data: 2002-04-13 10:17:32

Od: "Karolina Groszko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem wprost, mam 14 lat i sama czasami zaczepiam chlopakow starszych ode
mnie i z tego samego miasta. Wiem ze niektorych to wkurza ale to jest
calkiem fajnie pogadac sobie z ludzmi o ich zainteresowaniach, problemach
itp. Jednak uwazam ze GG ,Irc badz Chat nie sa dobre do nawiazywania
nowych znajomosci. PO prostu nie mozemy ograniczyac naszych kontaktow
ludzmi tylko do internetu.
co do tych godzin spedzonych na Chatach to uwazam ze jest to nie normalne i
jest to przejawem uzalelznienia. I tak na prawde to pomyscie jak net
ogranicza np nasze przemyslenia. Jakbym na ten sam temat rozmawiala teraz z
przyjaciolka na pewo powiedzialabym o wiele wiecej i z wiekszym sensem.

Zaproszenie na Czat :)
PSYCHOLOGICZNE
FILMOWE
ORNITOLOGICZNE