Chatka Baby Jagi

1. Data: 2001-11-19 14:03:34

Temat: Chatka Baby Jagi
Od: "Rafał Wylociński" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętam z dzieciństwa ciasto, które robiła moja ciotka.
Była to taka niby-chatka zrobiona z herbatników i masy serowej (z białego
sera i "czegoś" mieszanego na ciepło) polanych czekoladą.
Może ktoś z szanownych grupowiczów zna przepis? (nie pamiętam czego dodawało
się do sera i w jakich proporcjach)

.Rafał

1. Data: 2001-11-19 23:19:37

Temat: Re: Chatka Baby Jagi
Od: Aleksandra Zielinska <c...@h...jmg.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Wylociński" wrote:

> [...]
> sera i "czegoś" mieszanego na ciepło) polanych czekoladą.
> Może ktoś z szanownych grupowiczów zna przepis? (nie pamiętam czego dodawało

http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=1574&p=22

prosze uprzejmie:)

> --
> Pozdrawiam
> .Rafał

pozdrawiam

trisska

1. Data: 2001-11-22 12:07:45

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Wylociński <r...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]
> sera i "czegoś" mieszanego na ciepło) polanych czekoladą.
> Może ktoś z szanownych grupowiczów zna przepis? (nie pamiętam czego dodawało

Podobna, choc nieco inna chatke znajdziesz tu:
http://ksiegakuchni.republika.pl/ramki.htm

Pozdrawiam
Lilla

zaraz kogoś zabije [OT]