Chcesz nurkowac-zglos sie do nas !!!

1. Data: 2001-10-04 08:37:45

Temat: Chcesz nurkowac-zglos sie do nas !!!
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stowarzyszenie Turystyki Podwodnej "Nautica" zaprasza wszystkich
niepełnosprawnych którzy chcą nauczyc sie nurkowac na zajęcia basenowe w
Krakowie.Pierwsze zajęcia pod koniec pazdziernika.Chcesz dowiedziec sie czegos wiecej

napisz : s...@n...pl Serdecznie Zapraszamy !!!!!!!
Pozdrawiam
Agata
P.S. Ja już jestem i po zajeciach basenowych i po nurkowaniach w czystym i ciepłym
Morzu.Chcesz przeżyć to samo? Nie zwlekaj-zgłos sie do Nuutici po nauki !!

2. Data: 2001-10-04 09:21:31

Temat: Re: Chcesz nurkowac-zglos sie do nas !!!
Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

moge tylko dodac , ze nurkowalem kiedys z Nautica i sa to niesamowite,
niezapomniane chwile - nawet w samym basenie - istny ODLOT !!!
GORACO POLECAM !!!
sprawnosc wcale nie jest potrzebna, ja jako tetrus swietnie dawalem sobie
rade

Pajęczaki
list-Pajęczki
Prawa Jazdy ?
prawa
Sklep www w ktorym sa uchwyty lazienkowe - pilne