Chciałabym kloniki

1. Data: 2004-10-04 14:07:34

Temat: Chciałabym kloniki
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mi się zamarzyło zrobić coś w rodzaju nieformalnego (trochę
przystrzyganego) żywopłotu z klonów polnych.

Potrzebuję około 20 sztuk.

Tyle, że w żadnej szkółce w okolicy klonu polnego nie widuję. Raz widziałam
będąc na wyjeździe, ale cena mnie powaliła (zwłaszcza x 20). Zresztą i tak
był tylko jeden.

Wymyśliłam, że wyhoduję je z nasion, na czasie aż tak bardzo mi nie zależy.
Cóż, kiedy w mojej okolicy znalazłam dosłownie jedno drzewo, ale młode i
jeszcze nie wydające nasion. I stąd moja prośba - czy ktoś z Was zna starsze
drzewa rosnące w mojej okolicy (tj. Będzin, Piekary, Katowice, Siemianowice
itd.) i wydające nasiona ? Udałabym się tam i zebrała...

Czy macie jakieś doświadczenie z rozmnażaniem klonów polnych - jak kiełkują
itp. W literaturze znalazłam dość skąpe dane.

Marzy mi się też klon okrągłolistny (szt.1) i dotyczą go te same punkty, co
polnego. Ktoś może pomóc ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Natalia

2. Data: 2004-10-04 14:45:09

Temat: Re: Chciałabym kloniki
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <b...@o...pl> wrote in message

> Tak mi się zamarzyło zrobić coś w rodzaju nieformalnego (trochę
> przystrzyganego) żywopłotu z klonów polnych.
> Potrzebuję około 20 sztuk.

Mam na zbyciu trzy sztuki. Drzewka te maja 4-5 lat.
Szkoda, ze nie mieszkasz blisko. Do odbioru w Rzeszowie.
W ten sposob musialabys zdobyc juz tylko 17 :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-10-04 15:40:23

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itp. W literaturze znalazłam dość skąpe dane.
>
> Marzy mi się też klon okrągłolistny (szt.1) i dotyczą go te same punkty,

Grzesiu! Kobieta w potrzebie a Ty Waść za klawiaturę nie chwytasz?

Pozdrawiam bez klonów
skryba
Ps. A samosiewek nie możesz pozyskać? Przecież pełno tego dookoła

4. Data: 2004-10-04 15:47:40

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. A samosiewek nie możesz pozyskać? Przecież pełno tego dookoła

Pozyskałabym z gorącą chęcią, jednakowoż nie mam skąd :-(
Wskazówki mile widziane. Moja okolica jakoś mało zakloniona polnie...

Natalia

5. Data: 2004-10-04 16:59:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szkoda, ze nie mieszkasz blisko. Do odbioru w Rzeszowie.
> W ten sposob musialabys zdobyc juz tylko 17 :)

Wielki Mistrz zawsze niezawodny.

Pozdrawia król boletus

6. Data: 2004-10-04 17:04:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozyskałabym z gorącą chęcią, jednakowoż nie mam skąd :-(
> Wskazówki mile widziane. Moja okolica jakoś mało zakloniona polnie...
>
> Natalia

Patrz pod nogi.

Pozdrawia uważnie boletus

7. Data: 2004-10-04 17:08:14

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Wielki Mistrz zawsze niezawodny.
> Pozdrawia król boletus

Ja dołożę te 17 i 100, mam jeszcze lipy i brzozy i kilka innych.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

8. Data: 2004-10-04 17:10:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dołożę te 17 i 100, mam jeszcze lipy i brzozy i kilka innych.
> :-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Ooo! Mamy nowego mistrza.

Pozdrawia zadowolony boletus

9. Data: 2004-10-04 17:18:11

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patrz pod nogi.

Może przyjedź do mnie i jakiegoś mi wypatrzysz ?

Natalia

10. Data: 2004-10-04 17:19:22

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dołożę te 17 i 100, mam jeszcze lipy i brzozy i kilka innych.
> :-)

Achhhhhhhh - aż mnie zatchnęło :-)
A skąd Ty jesteś, gdzie ta obfitość się znajduje, Wielki Mistrzu ?

Natalia

rośliny w donicach zimą
o Diffenbachie mam pytanie...
Ratunku - TRAWA
Zimowity zakwitły
Wystawa w Krakowie - krótkie sprawozdanie.