Chironie, kłamco

21. Data: 2015-04-16 19:22:23

Temat: Re: Chironie, kłamco
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 08:24, Ghost pisze:
>Jesteś już
> za stary by się zmienić

Szansa jest zawsze i do końca, nie odbieraj.

Ewa

22. Data: 2015-04-16 20:04:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Szansa jest zawsze i do końca, nie odbieraj.

Tej opcji ten model nie posiada.

23. Data: 2015-04-23 05:07:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
[Do Chirona]
> Zgadza się. Dokładnie w ten właśnie sposób przedstawiłeś swoje problemy z
> ojcem wielu osobom na tej grupie. Nie jeden/jedna tutaj usłyszał od
> ciebie, ze go ojciec olewał, gdy skamlał o uwagę rodzica. Tak często i
> tak wiele osób tutaj atakowałeś w ten sposób, że trudno byłoby uwierzyć,
> że nie jest to po prostu pokłosie twoich relacji, nic więcej.

Sprawdzam... Podasz cytat?

24. Data: 2015-04-23 08:32:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
[Do Chirona]

>Sprawdzam... Podasz cytat?

Każdy kto tu bywa jakiś czas wie, że jest tego fhuj - google twoim
przyjacielem. Mogę cię nauczyć używać, ale zaraz potem, jak ty odpowiesz na
moje uprzednie sprawdzam, które to olałeś.

25. Data: 2015-04-23 08:39:01

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 19:22, FEniks pisze:

> Szansa jest zawsze i do końca, nie odbieraj.
>
> Ewa

a trauma twoim przyjacielem

--
gazebo

26. Data: 2015-04-23 08:53:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
> przyjacielem. Mogę cię nauczyć używać, ale zaraz potem, jak ty odpowiesz
> na moje uprzednie sprawdzam, które to olałeś.

Ghost- ależ podaj, nie krępuj się. Poza sobą samym- podaj jeszcze kilku tych
"niejednych" I pamiętaj- jeśli byłaby to nieprawda (z Twoim tatą)- już bys o
tym nie pamiętał

--

Chiron

27. Data: 2015-04-23 16:23:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjacielem. Mogę cię nauczyć używać, ale zaraz potem, jak ty
> odpowiesz na moje uprzednie sprawdzam, które to olałeś.

Szczerze mówiąc, to jak tak czytuję Chirona sporadycznie od
dłuższego czasu to nie natknąłem się na tego typu projekcje
u niego jeszcze ani razu... Musiałem mieć pecha.

Szukać nie zamierzam, ale symptomatyczne jest że sam od
innych wymagasz cytatów a do siebie podobnych standardów
nie stosujesz.

Natomiast w Twoich tekstach jest co chwilę zarzut do kogoś
że tęskni za tym aby ludzie się nim interesowali...
To Twoje czeste ubliżanie ludziom "attention whore" brzmi
właśnie jak projekcja Twoich własnych problemów i pragnień.

28. Data: 2015-04-23 16:36:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Szukać nie zamierzam, ale symptomatyczne jest że sam od
>innych wymagasz cytatów a do siebie podobnych standardów
>nie stosujesz.

Pszemolisz jak zwykle, celowo fałszując kolejność zdarzeń. To ty TERAZ
oczekujesz, że będę dla ciebie szukał cytatów, podczas gdy sam WCZEŚNIEJ nie
chciałeś podeprzeć swych pierdół konkretami. No ale czego innego spodziewać
się po attention whore, jeśli nie erystycznego kurestwa?

29. Data: 2015-04-23 21:15:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 08:39, gazebo pisze:

> a trauma twoim przyjacielem

Muszę umówić się z nim na piwko.

Ewa

30. Data: 2015-04-23 21:17:03

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 21:15, FEniks pisze:

> Muszę umówić się z nim na piwko.
>
> Ewa

w zasadzie nie ciebie mialem na mysli, ale skoro juz chcesz zaszalec :)

--
gazebo

Socjobiologia - jest tu kto?
Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Oferta do PCPR-ów.
List do "Niebieskiej Linii"