Chironie, kłamco

31. Data: 2015-04-23 21:34:51

Temat: Re: Chironie, kłamco
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:55390389$0$2208$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> nie stosujesz.
>
> Natomiast w Twoich tekstach jest co chwilę zarzut do kogoś
> że tęskni za tym aby ludzie się nim interesowali...
> To Twoje czeste ubliżanie ludziom "attention whore" brzmi
> właśnie jak projekcja Twoich własnych problemów i pragnień.
>>
> Pszemolisz jak zwykle, celowo fałszując kolejność zdarzeń. To ty TERAZ
> oczekujesz, że będę dla ciebie szukał cytatów, podczas gdy sam WCZEŚNIEJ
> nie chciałeś podeprzeć swych pierdół konkretami. No ale czego innego
> spodziewać się po attention whore, jeśli nie erystycznego kurestwa?

Czyli wszytko się zgadza - tak jak pisałem wcześniej,
stosujesz projekcję na innych swojego pragnienia
zwracania na siebie uwagi.

32. Data: 2015-04-23 21:49:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Czyli wszytko się zgadza

Ano

>stosujesz projekcję na innych swojego pragnienia
>zwracania na siebie uwagi.

I dlatego ni z gruchy ni z pietruchy wpierdoliłeś się miedzy wódkę i
zakąskę, gdy sobie gaworzyłem z chironem. Taaaa.... napisz jeszcze coś
(niepełno)sprytnego, ćwoku :-)

Uwielbiam, jak się wystawiasz, w sumie trudno jest mi się zdecydować, które
z was jest głupsze chrumcia czy ty?

33. Data: 2015-04-23 21:58:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego ni z gruchy ni z pietruchy wpierdoliłeś się miedzy wódkę i

Nie, nie dlatego - znowu stosujesz projekcje oceniając
motywacje innych stosując swoje własne motywacje.

34. Data: 2015-04-23 22:02:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Nie, nie dlatego - znowu stosujesz projekcje oceniając
>motywacje innych stosując swoje własne motywacje.

Hahahahahaha

35. Data: 2015-04-23 22:08:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Uwielbiam, jak się wystawiasz, w sumie trudno jest mi się zdecydować,
> które z was jest głupsze chrumcia czy ty?

Znowu łżesz. Masz mnie w KF (tak twierdzisz)- i nie prowadziłeś ze mną
żadnego dyskursu. Zresztą- nie kojarzę dyskusji w Twoim wydaniu

--

Chiron

Socjobiologia - jest tu kto?
Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Oferta do PCPR-ów.
List do "Niebieskiej Linii"