Chirurg stomatolog ?

1. Data: 2005-02-06 20:29:44

Temat: Chirurg stomatolog ?
Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba mam do usunięcia 8-mki na dole, są nie do końca wyrżnięte.
Trzeba iść do specjalisty chirurga ,czy może być zwykły stomatolog ?

pozdrawiam
Reader

2. Data: 2005-02-06 21:18:54

Temat: Re: Chirurg stomatolog ?
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reader" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Chyba mam do usunięcia 8-mki na dole, są nie do końca wyrżnięte.
> Trzeba iść do specjalisty chirurga ,czy może być zwykły stomatolog ?

Lepiej do specjalisty chirurga. Wiecej takich nawyrywał.

ZYperF

3. Data: 2005-02-07 10:42:40

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba mam do usunięcia 8-mki na dole, są nie do końca wyrżnięte.
> Trzeba iść do specjalisty chirurga ,czy może być zwykły stomatolog ?

Hmm, mi tez rosna osemki, ale zeby je od razu wyrywac? moze lepiej
poczekac, az urosna do konca...

4. Data: 2005-02-07 21:10:16

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reader wrote:
> Chyba mam do usunięcia 8-mki na dole, są nie do końca wyrżnięte.
> Trzeba iść do specjalisty chirurga ,czy może być zwykły stomatolog ?

Spec rwal mi krocej niz 10 minut (+ czas na zadzialanie znieczulenia), a
osobisty zebolog sam mnie do niego wyslal - "bo tak bedzie kilka razy
szybciej"...

Pozdro

Maseł

5. Data: 2005-02-08 09:10:33

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spec rwal mi krocej niz 10 minut (+ czas na zadzialanie znieczulenia), a
> osobisty zebolog sam mnie do niego wyslal - "bo tak bedzie kilka razy
> szybciej"...

szybciej to jedno a drugie i chyba wazniejsze to bezpieczniej.
Nie bez powodu jest rozbicie na stomatologie i chirurgie stomatologiczną.

Moj szwagier jutro jedzie do szpitala na oddział chirurgii stomatologicznej
wlasnie, tez skierowal go "osobisty zebolog", ktory mimo, ze jest swietnym
fachowcem w dziedzinie usuwania, to tego zabiegu nie chce się podjac -
szwagier ma skaze krwotoczna i na rtg wyszlo, ze ma lezace korzenie (znaczy
korzenie 7-ek leza na korzenaich 8ek czy odwrotnie...).
Nie zazdroszcze chłopakowi...

pozdrawiam
Basia

6. Data: 2005-02-08 13:57:49

Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba mam do usunięcia 8-mki na dole, są nie do końca wyrżnięte.
> Trzeba iść do specjalisty chirurga ,czy może być zwykły stomatolog ?

jezeli nie masz zadnych dolegliwosci bolowych to nie musisz sie spieszyc z
ich usuwaniem.
radzialabym isc do specjalisty.osemki nie zawsze latwo daja sie
usunac.czasem wymagany jest drobny zabieg poprzez dlutowanie.

Narośla na skórze
Wzruszony korzen
Coś urosło i boli
Troche OT - Wzor pisma, podziekowania za opieke medyczna
Nerwica