"Chirurgia operacyjna" - poszukuje!

1. Data: 2003-12-01 16:27:32

Temat: "Chirurgia operacyjna" - poszukuje!
Od: "Deder" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam ksiazki "Chirurgia operacyjna" pod redakcja Kremera
ostatnie znane mi wydanie to wydanie PZWL z 1983 roku
jesli ktos posiada te ksiazke (2 tomy) i bylby sklonny ja odstapic za
rozsadna cene - prosze o kontakt
mieszkam w Warszawie
d...@N...pl

2. Data: 2003-12-01 17:54:57

Temat: Re: "Chirurgia operacyjna" - poszukuje!
Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deder" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> szukam ksiazki "Chirurgia operacyjna" pod redakcja Kremera
> ostatnie znane mi wydanie to wydanie PZWL z 1983 roku
> jesli ktos posiada te ksiazke (2 tomy) i bylby sklonny ja odstapic za
> rozsadna cene - prosze o kontakt

To masz pecha. Ostanio byla na allegro i ja ja zdobylem. Wydanie z 1992
roku. (za 120 zl).

K.

3. Data: 2003-12-01 19:45:45

Od: "Deder" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To masz pecha. Ostanio byla na allegro i ja ja zdobylem. Wydanie z 1992
> roku. (za 120 zl).

Nie wiesz gdzie poza allegro mozna ja zdobyc ? Na stronie PZWL nic nie
znalazlem :(

4. Data: 2003-12-02 20:03:07

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiesz gdzie poza allegro mozna ja zdobyc ? Na stronie PZWL nic nie
> znalazlem :(

Pozostaja tylko antykwariaty w ksiegarniach medycznych...

K.

ceclor a pigułki?
gastroskopia obawy
jedzenie a wzrok