Chleb litewski- hymn pochwalny

1. Data: 2001-10-28 19:23:35

Temat: Re: Chleb litewski- hymn pochwalny
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wlasnie sie przyrzadza ten chlebek z czosnkiem bo nie wiem czy tak jak
> polskim rozetrzec zabek na usmazonym juz chlebku czy tez sa moze inne
> sposoby
> Czarek

Dokladnie, nic nowego nie wymyslono :o)
Smarzysz chlebek z sola (cienkie kromki) i jeszcze gorace nacierasz
czosnkiem (duuuzo, chyba ze nie przepadasz za czosnkiem). A do tego dobre
schlodzone piwko.... suszona rybka lub raki.... i bialy podsuszony bialy
serek z kminkiem... Kilku dobrych przyjaciol i fajny temat do rozmowy
:o)))))))

CHCE DO WILNA!!!!!!

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-28 20:21:50

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko dlaczego na opakowaniu chlebka jest windsurfer?

????

> A co to za nalewka, gdzie na etykiecie jest zamieszczony owoc, chyba
> czerwona jagoda?

"Bobeline" ???
Jezeli tak, to jest to wodka na zurawinach, podobno ma
leczniczo-wzmacniajace wlasciwosci - oryginalna oczywiscie i w ilosciach
leczniczych ;o)

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-10-28 20:41:42

Od: m...@a...net.pl (Marek Czajkowski) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Oct 2001 16:18:47 +0100, in pl.rec.kuchnia you wrote:

Tylko dlaczego na opakowaniu chlebka jest windsurfer?
>Zapomniales o podsuszonym i podwedzonym twarogowym serze z czosnkiem lub
>kminkiem :o)))
Jadlem, pyszny
>Mechciu, a rybki to tylko na Litwie ;o))
>Bozenka z Wilna :o)
A co to za nalewka, gdzie na etykiecie jest zamieszczony owoc, chyba
czerwona jagoda?

Marek Czajkowski

--
----
Nowość! Bezpłatny Parking Domen + Wizytówka

prazuchy lub prazoki
Nowy OutCook
Co jeszcze do polędwiczek w miodzie?
Ciasto z kruszonką