ciasta nie slodkie a wytrawne?

1. Data: 2001-01-19 18:53:49

Temat: ciasta nie slodkie a wytrawne?
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy macie moze przepisy na jakies ciekawostki typu ciasto drozdzowe, ale z
np. serem zoltym czy pieczarkami?

--
Rena lub Gregor*

ZAJRZYJ DO MOICH AUKCJI:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

1. Data: 2001-01-20 08:48:24

Temat: Re: ciasta nie slodkie a wytrawne?
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...net.pl> wrote:

> czy macie moze przepisy na jakies ciekawostki typu ciasto drozdzowe, ale z
> np. serem zoltym czy pieczarkami?

Uwaga a propos tematu -- ciasto nie moze byc wytrawne. Wino jest
wytrawne, bo sie wytrawia, czyli fermentuje powoli, az do zuzycia przez
drozdze calego cukru. Gdyby zostawic tak ciast drozdzowe, nie
nadawaloby sie do upieczenia.

Pozdrawiam,

Wladyslaw

1. Data: 2001-01-20 09:16:23

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwaga a propos tematu -- ciasto nie moze byc wytrawne.

chodzilo mi o smak nieslodki, masz jakies inne okreslenie?

1. Data: 2001-01-20 17:38:51

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> chodzilo mi o smak nieslodki, masz jakies inne okreslenie?

Czy chodzi ci o paszteciki w ciescie, chleb serowy, paluszki serowe,
brie pieczone w ciescie, itd?
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-01-20 22:15:58

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi ci o paszteciki w ciescie, chleb serowy, paluszki serowe,
> brie pieczone w ciescie, itd?
> Magdalena Bassett

taaaak! moze mniej paszteciki, ale chleb serowy jak najbardziej - cos w tym
stylu i zeby to nie byla pizza. takie ciasto bez cukru, a w srodku np.
papryka, pieczarki itp....

1. Data: 2001-01-20 23:12:35

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

cos w tym
> stylu i zeby to nie byla pizza. takie ciasto bez cukru, a w srodku np.
> papryka, pieczarki itp....

a probowauas kulebiak z ciasta drozdzowego z kapusta i pieczarkami? przepis
powinien byc w Kuchni Polskiej
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-20 23:52:39

Temat: Re: ciasta nie slodkie/Chleb serowy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> taaaak! moze mniej paszteciki, ale chleb serowy jak najbardziej - cos w tym
> stylu i zeby to nie byla pizza. takie ciasto bez cukru, a w srodku np.
> papryka, pieczarki itp....

Chleb serowy
pol szklanki cieplej wody lub piwa
50 gr drozdzy
pol lyzeczki cukru
2 szklanki maki albo ile wejdzie
pol lyzeczki soli
1 lyzeczka kminku
2/3 szklanki startego sera, ostrego
Zalac drozdze ciepla woda, dodac troche maki i cukier i poczekac, az sie
spienia. Dodac reszte maki i wyrobic tak, zeby bylo bardzo miekkie,
prawie klejace ciasto. Dodac kminek i sol w czasie wyrabiania, a na
koniec rozplaszczyc ciasto, posypac grubo i nierowno startym serem i
zarobic szybko i z grubsza tak, zeby gdzie niegdzie pozostaly "gniazda"
sera, a reszta bedzie zarobiona. Obtoczyc w mace, wlozyc do suchej
foremki, zrobic 3 naciecia. Gdy wyrosnie co najmniej podwojnie, piec w
goracym piecu okolo 35 minut. Ten chleb jest najlepszy jedzony na cieplo
i tego samego dnia. Swietny do gulaszu miesnego czy rybnego.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-01-21 08:35:14

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chleb serowy

bardzo ci dziekuje - to bylo dokladnie to, czego szukalam ;)

1. Data: 2001-01-28 18:30:36

Temat: Chleb serowy
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz mi jeszcze raz przepis na chleb serowy, bo mi twoj post zniknal :((((

1. Data: 2001-01-28 19:07:11

Temat: Re: Chleb serowy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> napisz mi jeszcze raz przepis na chleb serowy, bo mi twoj post zniknal :((((

Prosze bardzo:

[...]

Planta
Lodówka Gorenje
Prosba o przepis...