Chlopak uparl mi sie na obcisle spodnie!!! ratunku

1. Data: 2001-11-25 19:00:30

Temat: Chlopak uparl mi sie na obcisle spodnie!!! ratunku
Od: "Mala i dla niego piekna" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kochajacego chlopaka, nawet bardzo, ale czesto dochodzi do awantur i
niepotrzebnych klotni na
bardzo nietypowe tematy. Od pewnego dluzszego czasu meczy mnie zebym zakladala dla
niego obcisle
elastyczne jeansy, ja po prostu w takich nie czuje sie najlepiej a on wmawia mi ze
jestem w nich
najzgrabniejsza i najsliczniejsza, kupil mi takie, zgodzilam sie wreszcie, jak tu nie
odmowic
wlasnemu chlopakowi, zalozylam nawet dla niego kilka razy i widzialam jaki byl
znacznie bardziej
pobudzony (emocjonalnie) gdy mialam je na sobie, niz w przypadku gdy nosze inne
rowniez obcisle
jeansy, upodobal sobie ten jeden model... zwezane obcisle elastyczne jeansy i
chcialby abym nosila
je najczesciej, czasem czeka na nie specjalnie po 2-3 tygodnie az wyblaga to zaloze,
ale czasem
nawet nie mam na nie ochoty to wtedy bardzo moj chlopak smutnieje zamyka sie w sobie
i jest jakby
praktycznie nie do rozmowy, wtedy co by do niego nie powiedziec to nie odpowiada,
wzrok martwy,
marnieje, jakby nie istnieje... Rozmawialismy na ten temat, mowi ze kocha te spodnie
jedynie na mnie
wieze mu ale czy to jest normalne?? Nie powinnam go zostawic? Czy to jest normalne
zeby chlopak tak
przezywal z powodu jakiegos glupiego idiotycznego ciuchu, na ktory napewno 90%
spoleczenstwa nie
zwroci uwagi, bo woli wogole bez ubrania, moj uparl sie na te spodnie i mowi ze w
nich mi naprawde
ladnie. Oczywiscie adoruje mnie i piesci rowniez w innych spodniach, zbytnio nie
stara sie mowic
przykrosci, ale widze jak czeka i cierpi gdy ich nie mam na sobie i jak smetny wzrok
patrzy w
kierunku szafy i patrzy tez na mnie tak ze czasem dla niego zakladam, wtedy sie
cieszy jak dziecko:)
i tak mnie caluje ze prawie mnie by zacalowal na smierc:). Sorki ale czy to jest
normalne?

Dodam ze mam prawie 18 lat a on ma prawie 25:) ale nie wyglada:) no i dobry z niego
chlop, gdyby
tylko nie te gumki, elastyczne obcisle jeansy, czy to mozna jakos pogodzic?
Ktos cos wie piszcie, podzielcie sie waszymi zdaniami i odczuciami na ten temat?

A moze to ja przesadzam?

Pozdrawiam Angelika

1. Data: 2001-11-25 19:13:23

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos cos wie piszcie, podzielcie sie waszymi zdaniami i odczuciami na ten
temat?

dla mnie to jakas nowa obsesja jakich duzo wspolczesnie moze jeansofilia z
jego strony a jeansoobcislofobia z Twojej

> A moze to ja przesadzam?

sadze ze oboje przesadzacie, bo jakbyscie mieli cos do roboty to odechcialo
by sie wam zajmowac takimi rzeczami .....ale coz jak to kiedys w
"Kingsajzie" Stuhr rzekl: "za dobrze mieli to i sie im w d* poprzewracalo"

M.

1. Data: 2001-11-25 19:21:55

Od: "Mala i dla niego piekna" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz, to tak odczulam jakbys po prostu byl zwyklym prostym chlopcem i nie rozumial
jeszcze pewnych
zaleznosci, nie obraz sie na mnie, ja go naprawde kocham i licze na jakies
rozwiazania ktore pomoga,
z twojego listu nie wynika nic co by moglo pomoc, skad wiesz czy nie mamy nic do
roboty?
on jest programista webmasterem a ja w/g grafikiem, pasje mam w rysunku i grafice
komputerowej to
taj na poczatek wiec nie mow ze nie mamy co robic...

pozdro

1. Data: 2001-11-25 19:33:27

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
komputerowej to
> taj na poczatek wiec nie mow ze nie mamy co robic...

Dziewczno, po prostu jest bedziesz komplikowala sobie zycie takimi problemami to
wczesniej czy pozniej staniesz sie nieszczesliwa...
jesli taki a nie inny ubior bardzo Ci przeszkadza, czujesz sie w nim wyjatkowo zle to
pogadaj z chlopakiem - jesli Cie kocha to chyb
a dla niego jest wazne to, zebys Ty byla zadowolona. Jesli natomiast uwazasz, ze
wszystko jedno co zalozysz, wazne zeby on byl zadow
olony to spelniaj jego prosbe. Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz...

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-11-25 19:45:55

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mala i dla niego piekna <p...@a...waw.pl> napisała:

> [...]
zakladala dla niego obcisle
> elastyczne jeansy, ja po prostu w takich nie czuje sie najlepiej a on

Czesc!
Czy mozna szukac w roznych sytuacjach plusow? Np. w tej? Czy np. nie jest to
dla Was OKAZJA do uczenia sie dialogu? Do uczenia sie EMPATII, do uczenia
sie wzajemnego sluchania siebie? Do uczenia sie radosnie dawanych Partnerowi
KOMPROMISOW?

Jesli powaznie myslicie o wspolnej przyszlosci, to fizyczne podobanie sie (w
jeansach, czy bez jeansow) samo (za troche) nie wystaszy...

I jesli na tego typu roznicach zdan bedzie Wam udawalo sie podchodzic do
Ukochanego Partnera z EMPATIA i ogromnych SZACUNKIEM, to bedzie "jak
znalazl" przy jeszcze powazniejszych roznicach zdan, ktore zapewne Was w
dalszym zyciu beda czekaly.
Zycze POWODZENIA, duzo wzajemnego SZACUNKU i RADOSCI ze zwiazku !!!
Marek

1. Data: 2001-11-25 19:52:09

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

To będzie bardzo psychologiczna odpowiedź prostaka.

Ma pod tym względem odchylenie. jedni lubią kochać sie z kobietami w
skarpetkach, jeszcze inni w miejscach pub;licznych a on te spodnie. Może
mu się kojarzą z kimś z kim był emocjonalnie związany w przeszłości
(taaa... wiem... nie powinienem dziewczyny przerażać ale co mi tam). Z
uczucia mogło nic nie pozostać ale pobudzają go te pieprzone spodnie.

Jeśli chcesz go zadowolić zgódź się na te cholerne spodnie i będzie
spokój.
jesli bardzo Ci przeszkadzają... kurde, to jest jeden z tych problemów z
których nie ma naprawde dobrefgo rozwiązania.
Codzienne życie.

Ale błysnąłem prawda?
:>

Przeptraszam, jestem bardzo uczuciowy.

--
Vesemir
"Vesemir, masz tendencje do autodestrukcji"

1. Data: 2001-11-25 20:44:44

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mala i dla niego piekna :

> wiesz, to tak odczulam jakbys po prostu byl zwyklym prostym chlopcem i nie
rozumial jeszcze pewnych
> zaleznosci

Przypuszczalnie Ty nie rozumiesz pewnych zależności (bez obrazy, rzecz
jasna)

>skad wiesz czy nie mamy nic do roboty?

Bo skoro serio podchodzicie do takich błahych spraw, tzn, że się nudzicie
sobą.

> on jest programista webmasterem a ja w/g grafikiem, pasje mam w rysunku i
grafice komputerowej to
> taj na poczatek wiec nie mow ze nie mamy co robic...

Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Możesz być geniuszem na miarę Einsteina
(i on też), ale Wasz związek może być nudny jak flaki z olejem i serem
żóltym.
Co nie znaczy, że jest, ale gdyby był ciekawy, to takie pierdoły jak sprawa
ciasnych gaci nie miałyby miejsca.
WP

1. Data: 2001-11-25 20:48:15

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mala i dla niego piekna :

> Mam kochajacego chlopaka, nawet bardzo, ale czesto dochodzi do awantur i
niepotrzebnych klotni na
> bardzo nietypowe tematy.
[tu robimy duży ciach]

Skąd wiesz, że on jest "kochający", skoro zwraca uwagę na takie bzdety?

> A moze to ja przesadzam?

Ty też, ale bardziej on.
Wydaje mi się, ze jest stuknięty.
WP

1. Data: 2001-11-25 21:50:15

Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiec tak na moj gust to chlop musi sie zdecydowac czy kocha ciebie czy
twoje jeansy. W krytycznym momencie moglabys go o to zapytac - dam glowe, ze
by podzialalo

1. Data: 2001-11-25 22:02:24

Od: "Mala i dla niego piekna" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wiec tak na moj gust to chlop musi sie zdecydowac czy kocha ciebie czy
> twoje jeansy. W krytycznym momencie moglabys go o to zapytac - dam glowe, ze
> by podzialalo

ha wlasnie po tym wynikla awantura, bo on sie krepowal mi odpowiedziec, a ja po
prostu na niego
napieralam pytaniami, nie wiem czy sie sploszyl, mozliwe ze nie, albo nie wiedzial co
odpowiedziec,
a ja po prostu go zasypywalam pytaniami az sobie sama dalam odpowiedz ze mnie nie
kocha wtedy
zaprzeczyl ale byl juz bardzo zmutny i nie chcial odpowiadac i sie zamknal w sobie
wtedy sie na
niego wkurzalam... ale nie wiem czy slusznie...
byl dziwny...jakiby nie byl to go kocham ale...

Sorry
Bunt?
Zamek, bajka, nie bajka
chlopak