Nietypowe pytanie

1. Data: 2001-11-25 20:14:59

Temat: Nietypowe pytanie
Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie jest moze dziwne , jakkolwiek bardzo dla mnie chwilowo wazne,
wiec moze ktos akurat ktos cos by na ten temat wiedzial.
Mianowicie czy ktos spotkal sie z portretem psychologicznym Sofoklesa lub z
trendem w sztuce jaki preferowal odnosnie konotacji zwiazanych z badaniami
psychologicznymi.
Takie cos ostatnio przeprowadza sie dokonujac rysu psychologicznego postaci
biblijnych na podstawie ich ksiag i tego co konkretnie w nich pisali.
Ewentualnie moze ktos zna fajne linki do stron zwiazanych z tematyka
Sofoklesa(nie chodzi mi tylko o aspekt jego tragediopisarstwa ale takze jako
stratega, skarbnika ZA i kaplana), to w pewnych rzeczach majac jak najwiecej
danych sam sie zorientuje.