Cholecystektomia klasyczna

1. Data: 2005-01-27 16:33:14

Temat: Cholecystektomia klasyczna
Od: "Laine" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poddałem się wycięciu pęcherzyka żółciowego metodą klasyczną około tygodnia
temu. Lekarz powiedział,
że teraz przez co najmniej pół roku mam omijać siłownię, bo grozi to jakimś
tam rodzajem przepukliny,
natomiast na basen mogę zacząć chodzić już po około miesiącu.

Niestety nie dopytałem już o kilka rzeczy:
1) Jak wygląda sprawa z jazdą na rowerze ? (taką po płaskim terenie, bez
nadmiernego szarpania się)
2) kiedy mogę zacząć delikatne ćwiczenia na brzuch bez obciążenia ?
(brzuszki, unoszenia nóg)
3) kiedy będę mógł napić się choć symbolicznie piwa ? :)

Czy może ktoś z szanownych grupowiczów ma wiedzę lub doświadczenie w tych
kwestiach ?

Pozdrawiam
Mariusz