Zabarwienie kału

1. Data: 2005-01-27 16:34:29

Temat: Zabarwienie kału
Od: "Domel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem tu goscinnie a moje pytanie brzmi: "Od czego zalezy zabarwienie
kalu?"

Chodzi mi o to jakie czynniki na to wplywaja?

Pozdrawiam,
Domel

2. Data: 2005-01-27 19:09:46

Temat: Re: Zabarwienie kału
Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domel" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jestem tu goscinnie a moje pytanie brzmi: "Od czego zalezy zabarwienie
> kalu?"
>
> Chodzi mi o to jakie czynniki na to wplywaja?

Zolc, skladniki pozywienia, ewentualna krew, inne zaburzenia,..typu
biegunki, problemy z trzustka, watroba, pecherzykiem zolciowym.
Wydaje mi sie,ze jesli chodzi o fizjologie,to zalezy to glownie od skaldu
naszego pozywienia, i od tego jak nasz organizm reaguje (czynnosc zoladka,
trzuski,watroby, jelit). W patologii moga byc rozne inne zaburzenia,..jak
krew w stolcu, stolce tluszczowe itp.

Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
GG: 1277234

3. Data: 2005-01-27 23:28:44

Od: "Domel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A da sie jakos zgeneralizowac co jest glownym skladnikiem kalu?

Pozdrawiam,
Domel

Cholecystektomia klasyczna
Krazenie