Cholesterol-jak naturalnie obnizyć ?

1. Data: 2002-02-17 10:38:26

Temat: Cholesterol-jak naturalnie obnizyć ?
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Jakie znacie sposoby naturalnego obniżenia poziomu cholesterolu.
Dane: mężczyzna, 45 lat/120 kg, nie pije i niepali, praca
siedzaca-stresująca , nie mozna powiedzieć żeby jadła tłusto (raczej wyroby
drobiowe, żadne tam boczki, golonki, wieprzowinki itp, lubi słodycze
(glukoza w normie 107 MG/DL).
Badanie pokazało że jest on na poziomie 242 MG/DL (cholesterol w sur.)
podczas gdy norma to 131-200 MG/DL.
Trójglicerydy sa na poziomie 149 MG/DL czyli mieszcza się w normie 40-164
MG/DL.
Słyszałem że dobrym spsobem jest wypijać na czczo dwie łyżki stołowe oleju
slonecznikowego ale nie wiem jak to sprawdza się w praktyce.

Dziekuję i pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2002-02-17 12:39:11

Temat: Re: Cholesterol-jak naturalnie obnizyć ?
Od: Robert Wiśniewski <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał(a):

> Słyszałem że dobrym spsobem jest wypijać na czczo dwie łyżki stołowe oleju
> slonecznikowego ale nie wiem jak to sprawdza się w praktyce.

Po pierwsze musisz schudnac! Zmien styl zywienia, ogranicz spozywanie tłuszczu
i produktow zawierajacych cholesterol. Szczegolnie niekorzystne dla zdrowia
ludzi z podwyzszonym poziomem cholesterolu sa tluszcze nasycone.
Tluszcze nasycone: naleza do nich prawie wszystkie tluszcze zwierzece i
niektore roslinne. Wystepuja w duzych ilosciach w tlustym miesie (tłuste to nie
tylko takie, gdzie widac "zywcem" tluszcz), lustych wedlinach, skorze drobiu,
sloninie, sadle, loju, masle, mleku pelnotlustym, smietanie, lodach
smietankowych, pelnotlustych serach, czekoladzie, produktach czekoladopodobnych
i margarynach produkowanych wg starej technologii.
Tluszcze jednonienasycone: badania wykazuja, ze wplywaja korzystnie na
cholesterol we krwi i zmiejszaja ryzyko choroby wiencowej. Wystepuja obficie w
oliwie z oliwek, oleju arachidowym i rzepakowym niskoerukowym..
Tluszcze wielonienasycone: obnizaja poziom chlesterolu we krwi. wystepuja
obficie w oleju sojowym, slonecznikowym i niektorych margarynach. Powinny byc
spozywane na surowo.
Wielonienasycone tluszcze rybie: hamja krzepniecie krwi i zmiejszaja ryzyko
zawalu, wystepuja obficie w makrelach, sledziach, lososiu.
Cholesterol: znajduje sie wyacznie w produktach zwierzecych, szczegolnie duzo w
podrobach, zoltku jaj, krewetkach, sardynkach, kawiorze, lososiu.
Ufff, mozna duzo by pisac, lepiej poszukaj w ksiegarniach :).
A z ciekawostek jeszcze powiem o unikaniu kokosow.

Pozrawiam
Robert

3. Data: 2002-02-17 14:57:41

Od: "Wiesław Kaniowski" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam ludzi, który schudli 20 kg na diecie optymalnej (chyba wiesz,że chodzi
o jedzenie dużych ilości tłuszczów zwierzęcych - jeśli nie to zapraszam na
http://optymaln.republika.pl ) i miażdżyca też się cofa.
Należy pamiętać, że ogólny poziom cholesterolu nie jest ważny, jeśli LDL nie
przekracza 20% ogólnego poziomu, a HDL jest więcej niż 20% ogólnego to
wszystko jest dobrze.

Pozdrawiam - Wiesław Kaniowski
http://optymaln.republika.pl

4. Data: 2002-02-17 18:48:14

Temat: SKANDAL!!!! (Cholesterol-jak naturalnie obnizyć ?)
Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chodzi
> o jedzenie dużych ilości tłuszczów zwierzęcych - jeśli nie to zapraszam na

Szanowny Panie!

Wypisywanie i publikowanie takich bredni jak "dieta optymalna"
powinno byc nie tylko zabronione, ale wrecz KARALNE!
Dlaczego?
Jak ja dam komus pistolet do reki i namowie go, zeby sobie strzelil
w glowe, to pojde siedziec za podzeganie do samobojstwa.
Pan robi to samo - tyle ze na raty.

Namawianie kogos, aby absolutnie nie jadl owocow i warzyw,
tylko jak najwiecej tluszczu znacznie przyspieszy marsz tej osoby
do grobowej deski.
Nie jest to przypuszczenie, ale pewnik, poparty bardzo wieloma
badaniami, o najwyzszych standardach i na calym swiecie.
No, chyba ze chodzi o napedzenie dochodowej koniunktury pogrzebowej...

Pan - opierajac sie na wymyslach schizofrenikow, namawia ludzi
do samobojstwa.

Polska niestety jest (jeszcze) krajem biednym, o jednym z najnizszych
w Europie odsetku ludzi wyksztalconych, wychowanych na telenowelach
i brukowych magazynach.
W takich krajach dziala wielu cudotworcow, uzdrawiaczy, znachorow,
cwaniakow i oszustow, ktorzy wykorzystujac ludzka ciemnote i biede,
obiecuja wieczna mlodosc, zdrowie i szczescie.

Oczywiscie za "drobna" oplata...

Mimo ze jestem lekarzem niecale 10 lat, spotkalem wiele osob, ktore
ulegajac takim chochsztaplerom, zrezygnowali z leczenia, doprowadzajac
sie do stanu, w ktorym postepujaca choroba stala sie trudna, lub nawet
niemozliwa do wyleczenia.
Najczesciej dotyczy to chorob nowotworowych (np. rak skory, "leczony"
chinskimi masciami za jedyne 200zl), ale byli wsrod nich pacjenci stosujacy
"diete Kwasniewskiego" z choroba wiencowa i zaawansowana miazdzyca.

Dlatego takim osobom jak Pan, powinno sie zakazac dzialalnosci w internecie,
wedlug takich samych regul jak sodomii czy dzieciecej pornografii.

A to, ile osob wyslal Pan na cmentarz, pozostawiam pod rozwage Panskiemu
sumieniu.
Choc tacy ludzie najczesciej go nie maja...

Z powazaniem
Piotr Zielinski

PS
Na stronie http://optymaln.republika.pl podaje Pan swoja date urodzenia.
15-letni wiek w pewnym stopniu usprawiedliwia publikowanie podobnych bzdur,
ale jak widac, nawet w tak mlodym wieku mozna juz narobic wiele szkody...
PZ

5. Data: 2002-03-01 23:41:32

Temat: Re: SKANDAL!!!! (Cholesterol-jak naturalnie obnizyć ?)
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sumieniu.
> Choc tacy ludzie najczesciej go nie maja...

Właśnie przez tak myślących lekarzy, jak pan cmentarzyk równo się powiększa.
Ja także miałam duże szanse tam się znaleźć.

Dzięki lekarzowi zapewne o wiele, wiele więcej wiedzącemu niż pan ,
zawdzięczam, że juz nie jestem inwalidką, a nawet rencistką.
I takich jak ja skutecznie wyleczonych lekarz Jan Kwaśniewski ma na swoim
koncie tysiące.
Czy o panu też tak wyrażają się wdzięczni, wyleczeni pacjenci?
Leczenie to żadna sztuka, dzisiaj robią to już wszyscy: zielarze,
bioenergoterapeuci, księża, a nawet ludzie sami siebie leczą... sztuką jest
natomiast wiedzieć i umieć pacjenta WYleczyć. A lekarz Jan Kwaśniewski to
potrafi.

DIETA OPTYMALNA jest sposobem na zdrowie i na odzyskanie zdrowia.

> [...]
bzdur,
> ale jak widac, nawet w tak mlodym wieku mozna juz narobic wiele szkody...

Widać także, że i z 10-cioletnim stażem lekarskim dalej można niewiele
wiedzieć.

Wyleczona
z wielu nieuleczalnych chorób
Krystyna

migrena
Nabijanie guza
Zylaki powrozka nasiennego
Czy mozna gdzies usyakac diagnoze w inecie ?
Kardiolog z Gdańska - poszukuję