Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!

11. Data: 2007-05-20 21:13:01

Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w kuchni!!!
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> ot i iXeLki WIELKIE marzenia... ;P

Dobra, dobra! - odpowiadam po "skajowemu" :P
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

12. Data: 2007-05-20 21:40:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, dobra! - odpowiadam po "skajowemu" :P

Terefere...mam szerszy repertuar odzywek ;)))

13. Data: 2007-05-20 21:43:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Terefere...mam szerszy repertuar odzywek ;)))

Ha - nie udało Ci się puszczanko (to inna Twoja odzywka), co? Takie
rzeczy to tylko... z Magdą (Magdziu, to żart! Może byś się odezwała i
pomogła - tak a'propos?) ;-)

:P

14. Data: 2007-05-20 21:52:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha - nie udało Ci się puszczanko (to inna Twoja odzywka), co? Takie
> rzeczy to tylko... z Magdą (Magdziu, to żart! Może byś się odezwała i
> pomogła - tak a'propos?) ;-)
>
> :P

Ot -jak baba
[jedna] nie może
to drugą wzywa ;)
Takaż jest ta
Wasza Komitywa! ;P

"Puszczanka" sobie nie przypominam...
za to puszczalstwo -mi się bardziej podoba ;)
Że o trzymance [jeździe bez t...] też wspomnę:

"jezus-maria...sama lecę!"
test dla iXeLki -skąd to i o czym? ;D

15. Data: 2007-05-20 21:59:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ot -jak baba
> [jedna] nie może
> to drugą wzywa ;)
> Takaż jest ta
> Wasza Komitywa!

Gdzie diabeł nie może... tam drugą babę wezwie :-))))))))))))))
;P

> "Puszczanka" sobie nie przypominam...

No, nie całkiem "puszczanko" (zdrobniłam tylko), lecz puszczanie (kogoś)
w sensie podpuszczania - znajdę Ci, znajdę, ale nie teraz...

> za to puszczalstwo -mi się bardziej podoba ;)

A o tym mowy nie było :-)

> Że o trzymance [jeździe bez t...] też wspomnę:

To było przy świerklańcach, nie naginaj rzeczywistości, krętaczu!
;-)

> "jezus-maria...sama lecę!"
> test dla iXeLki -skąd to i o czym? ;D

Coś mi to...
?

16. Data: 2007-05-20 22:15:52

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 23:43, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Ha - nie udało Ci się puszczanko (to inna Twoja odzywka), co? Takie
> rzeczy to tylko... z Magdą (Magdziu, to żart! Może byś się odezwała i
> pomogła - tak a'propos?) ;-)
>
> :P

Niniejszym odzywam się ;) W czym pomóc?

--
A.

17. Data: 2007-05-20 22:23:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ha - nie udało Ci się puszczanko (to inna Twoja odzywka), co? Takie
> rzeczy to tylko... z Magdą (Magdziu, to żart! Może byś się odezwała i
> [...]

Sobie...w okrzepnięciu z nad-fragilności...
chyba ze twierdzisz iż masz to już za sobą ;P

18. Data: 2007-05-20 22:25:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Niniejszym odzywam się ;) W czym pomóc?

Tyś to? - a kto mi zagwarantuje?
;-)

19. Data: 2007-05-20 22:35:02

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Maj, 00:23, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Niniejszym odzywam się ;) W czym pomóc?
>
> Sobie...w okrzepnięciu z nad-fragilności...
> chyba ze twierdzisz iż masz to już za sobą ;P

My się nie znamy. Nie jestem Magda. Magdy nie ma i nie będzie. Na imię
mam A....W...., a mój nick - cóż - ładnie brzmi po włosku, ale w
każdej chwili mogę zmienić.

--
A.

20. Data: 2007-05-20 22:42:32

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Maj, 00:25, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Tyś to? - a kto mi zagwarantuje?
> ;-)

Sky wygląda na święcie o tym przekonanego, więc on zapewne
zagwarantuje ;)
Ale ja tutaj nic nie zagwarantuję ;)
Ja to ja, a 'Magda' była tu chwilowo, wymiennie z innymi osobami. Ale
tamto, to już przeszłość. Finito ;)
Jednak jestem kobietą, więc może się przydam w tym jakże doborowym,
hihi, męskim, hehe, towarzystwie, haha;)

--
A.

DOBRE
Przywalić im ich własną bronią