DOBRE

1. Data: 2007-05-20 17:57:51

Temat: DOBRE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Bogusław Siędziwiłł" <b...@t...net>
Subject: Re: Ekologiczny pochowek (re: Ta Szwecja!)
Date: 20 maja 2007 19:49

On 20 Mai, 17:47, "brat_olin" <b...@y...com> wrote:

> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070518/s
wiat/swiat_a_11.html

> Zmarli maja byc proszkowani

> Zamrazanie zwlok w cieklym azocie do minus 196 stopni Celsjusza, a
nastepnie
> rozdrabnianie ich na proszek i odparowanie z nich wody - to nowa wersja
> ekologicznego pochówku proponowana w Szwecji.

Bardzo progresywne, co z ta odparowana woda? O ile pamietam, to taki
czlowiek sklada sie w 70-80% z wody, mozna by wiec za jednym zamachem
rozwiazac ten bolesny problem wspolczesnej cywilizacji. Zeby tylko
sie gdzieniegdzie w tej wodzie nie potopili, wziawszy pod uwage te
nadreprezentacje, chwilami wrecz pandemie, wodoglowia w niektorych
regionach kontynentu europejskiego. No ale grunt to skanalizowac
wreszcie to wodoglowie, ja mialbym nawet na to pomysl, patent, ze tak
powiem.
K.