Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!

1. Data: 2007-05-20 18:13:35

Temat: Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!
Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

'U kobiet, które znajdują poczucie bezpieczeństwa w związku,
gwałtownie spada popęd seksualny - wynika z najnowszych niemieckich
badań. U mężczyzn natomiast libido utrzymuje się na stałym poziomie,
niezależnie od długości trwania związku, napisali autorzy pracy na
łamach pisma "Human Nature".'

http://wiadomosci.onet.pl/1537903,16,item.html

Pozdrawiam
NeG

2. Data: 2007-05-20 19:46:03

Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):
> 'U kobiet, które znajdują poczucie bezpieczeństwa w związku,
> gwałtownie spada popęd seksualny

No tak, bo cel został osiągnięty: samica założyła gniazdo. Ale robi w
tym momencie błąd, bo...

> ...u mężczyzn natomiast libido utrzymuje się na stałym poziomie,
> niezależnie od długości trwania związku...

...lecz niekoniecznie to libido odnosi sie cały czas do tej samej
samicy... Samiec może mieć wiele samic - jest zaprogramowany
biologicznie. Jeśli jest tylko z jedną - musi ona dbać o ciągłą zmianę
wizerunku, aby go ciągle zaskakiwać jakby była coraz to inną... Cóż,
wystarczy mieć do życia zootechniczne podejście - i oto wspaniałe
badania niemieckich naukowców tracą na odkrywczości :-)))))))))
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

3. Data: 2007-05-20 19:55:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> No tak, bo cel został osi?gnięty: samica założyła gniazdo. Ale robi w
> tym momencie bł?d, bo...

> ...lecz niekoniecznie to libido odnosi sie cały czas do tej samej
> samicy... Samiec może mieć wiele samic - jest zaprogramowany
> biologicznie. Je?li jest tylko z jedn? - musi ona dbać o ci?gł? zmianę
> wizerunku, aby go ci?gle zaskakiwać jakby była coraz to inn?... Cóż,
> wystarczy mieć do życia zootechniczne podej?cie

...ot i skąd twoje zainteresowanie kuchnią... ;P

4. Data: 2007-05-20 19:58:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> [...]
> wystarczy mieć do życia zootechniczne podejście - i oto wspaniałe
> badania niemieckich naukowców tracą na odkrywczości :-)))))))))

Niektóre myślą, że kuchnia wystarczy...

5. Data: 2007-05-20 20:11:08

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Niektóre myślą, że kuchnia wystarczy...

Nic bardziej błędnego - niektóre o tym wiedzą ;-)

6. Data: 2007-05-20 20:20:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> ...ot i skąd twoje zainteresowanie kuchnią... ;P

Odpowiedziałam Panslaviście - ale uściślę tutaj: nie "interesuję" się
kuchnią - ja ją po prostu lubię, używam jej, mam łatwość poruszania się
w niej. Jest to tylko jeden z wielu środków, ale nie o wszystkich piszę
w internecie. Nie zdradzam swoich tajemnic innym samicom :-)

7. Data: 2007-05-20 20:38:26

Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w kuchni!!!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedziałam Panslavi?cie - ale u?ci?lę tutaj: nie "interesuję" się
> kuchni? - ja j? po prostu lubię, używam jej, mam łatwo?ć poruszania się
> w niej. Jest to tylko jeden z wielu ?rodków, ale nie o wszystkich piszę
> w internecie. Nie zdradzam swoich tajemnic innym samicom :-)

No to ostatecznie
samiczość doszła do głosu... ;)))
A gdzie Humanizm?! ;P
Został w jadalni? ;)

8. Data: 2007-05-20 20:43:35

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> No to ostatecznie
> samiczość doszła do głosu... ;)))
> A gdzie Humanizm?! ;P
> Został w jadalni? ;)

Tak, na stole - czasem w kuchni, czasem w jadalni (one i tak nie
zrozumieją, one się conajwyżej zgorszą). Przecież napisałam kiedyś
"Głodni...", Ty odpowiedziałeś o pasku od spodni - pamiętasz?
:P

9. Data: 2007-05-20 20:50:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> zrozumieją, one się conajwyżej zgorszą). Przecież napisałam kiedyś
> "Głodni...", Ty odpowiedziałeś o pasku od spodni - pamiętasz?

Oto Niebo
w rumieńcu zawstydzenia.
Oto siła
babskiego ględzenia...