Przywalić im ich własną bronią

1. Data: 2007-05-20 17:53:26

Temat: Przywalić im ich własną bronią
Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jednym z dyżurnych argumentów aborcjofilutów jest, że faceci, księża,
stare babcie etc nie powinni się o aborcji wypowiadać, a tylko
'zainteresowane', czyli kobiety w wieku reprodukcyjnym. Jednakże w/s
adopcji dzieci przez pary homoseksualne lewactwo nie wykazuje podobnej
konsekwencji - nie przychodzi mu do głowy, aby wziąć pod uwagę zdanie
samych dzieci - czy chciałyby być adoptowane przez 'dwóch tatusiów',
lub 'dwie mamusie'.

NeG

2. Data: 2007-05-20 18:50:55

Temat: Re: Przywalić im ich własną bronią
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):
> [...]
> konsekwencji - nie przychodzi mu do głowy, aby wziąć pod uwagę zdanie
> samych dzieci - czy chciałyby być adoptowane przez 'dwóch tatusiów',

nawet sie juz nie silisz na rozmowe :) po prostu miazdzace

--
The Gnome

3. Data: 2007-05-20 19:00:18

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 19:50, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> nawet sie juz nie silisz na rozmowe :) po prostu miazdzace

Czepiasz się - zawsze miałem taki nieowijający w bawełnę styl.
Błędnie domniemujesz, iż to, że prosto z mostu walę własne zdanie
oznacza, iż pozostaję głuchy na zdania inne.
... przeciem liberał, a nawet i libertarianin!

NeG

4. Data: 2007-05-20 19:09:31

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 20:50, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> nawet sie juz nie silisz na rozmowe :) po prostu miazdzace

Co tym razem Ci zmiażdżył?

--
A.

5. Data: 2007-05-20 19:10:40

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> Czepiasz się - zawsze miałem taki nieowijający w bawełnę styl.

to musialbys miec cos do owiniecia raczej, tutaj jest belkot

--
The Gnome

6. Data: 2007-05-20 19:11:27

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Co tym razem Ci zmiażdżył?

to samo

--
The Gnome

7. Data: 2007-05-20 19:18:56

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 21:11, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> to samo

Współczuję. Ale może się zregeneruje ;)

--
A.

8. Data: 2007-05-20 19:21:05

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Współczuję. Ale może się zregeneruje ;)

wolalbym nie

--
The Gnome

9. Data: 2007-05-20 19:25:16

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 20:10, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> to musialbys miec cos do owiniecia raczej, tutaj jest belkot

Nie rozumiem - myśl jest - zdawało mi się przejrzysta - lewactwo
chciałoby ograniczyć zakres wypowiadających się w/s aborcji do tych,
którzy aborcji dokonują, lub potencjalnie mogą dokonywać, zaś odebrać
mozliwość wpływu na decyzje o niej osobom, które udział w aborcji mają
co najwyżej pośredni, lub też żadnego. Dlaczegóż więc nie zastosować
podobnego kryterium na innej ulubionej działce lewactwa, czyli
homoseksualistach & adopcji przez nich dzieci. Dlaczegóż tutaj
ignoruje się kwestię zdania samych 'przedmiotów' adopcji w/s bycia
obiektem 'homoadpocji'?
To nie jest chyba zbyt skomplikowana myśl?!? ... choć oczywiście
umieszczam ją 'podchwytliwie'.

NeG

10. Data: 2007-05-20 19:27:34

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora