JESTEM POLAKIEM...

1. Data: 2007-05-20 06:05:07

Temat: JESTEM POLAKIEM...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... polskie i słowiańskie są sprawy.
Sprawy niesłowiańskie, szkodzące dowolnym narodom słowiańskim w końcowym
efekcie są także antypolskie. Takie sprawy są generowane przez podstępnych,
odwiecznych wrogów Słowiańszczyzny, w tym i wrogów Polski.
Te kryteria są bardzo proste, nie prostackie - pozwalają zidentyfikować
ludzi, organizacje i państwa działające na naszą polską i słowiańską szkodę.
Gdy spojrzeć wstecz, na to, co stało się z Polską, jej suwerennością,
gospodarką, wymuszoną ucieczką młodych Polaków za granicę i napływem obcego
elementu na ich miejsce do Polski można palcem wskazać na sprawców - wrogów
Polski.
Trzeba temu przeciwdziałać, abyśmy nie obudzili się w obcym kraju jako
niewolnicy z obrożami czy czipami przez które bedziemy kontrolowani, my lub
nasze dzieci i wnuki, aż nie zostanie ani jeden Polak przy życiu.
Pewnie szczury - jak zwykle przeżyją, takie gruchy jak Fortepian
Lewizny, będą musieli nauczyć się jebrajskiego - o ile już nie umieją - w
większości natywnie.

2. Data: 2007-05-20 12:48:56

Temat: d...nie POLAK...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2007-05-20 13:44:58

Temat: Re: d...nie POLAK...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f2pj74$sb2$1@news.onet.pl...

... ale polska nie tak jak twoja - niebieska jak u obezjany...

4. Data: 2007-05-20 13:47:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f2pj74$sb2$1@news.onet.pl...
>
> ... ale polska nie tak jak twoja - niebieska jak u obezjany...

Z naszych dwu to mój majestic blue jest duuużo badrdziej white-red
niż twój dark brown... ;P

5. Data: 2007-05-20 13:57:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mnie nie widziałeś - nie jestem blondynem, ale dupsko jak i resztę mam
> białoskórą, jak wszyscy Polacy. Ci prawdziwi.

Dupsko możesz mieć nawet fioletowe -ale kiedy serce brzmi fałszywie jak
pęknięty bronz dzwon to i wybielanie zębów uv ci nie pmoże
farbowany swym egoizmem pseudonarodowym "lisie-polaczyno"... ;P

6. Data: 2007-05-20 14:25:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skorzystaj ze słownika, już od 60 lat nie pisze się bronz lecz brąz...

> Stare żydzisko.
Tak się teraz podpisujesz? ;)))

Więc jesteś jednak Żydkiem -jak podejrzewałem -stary capku... ;P
Macie wy interes nakręcac fobie przeciw wam- oj macie w tym interes! ;)

7. Data: 2007-05-20 14:43:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2007-05-20 15:11:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2007-05-20 15:51:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f2posc$b5n$1@news.onet.pl...

> Tak się teraz podpisujesz? ;)))
>
> Więc jesteś jednak Żydkiem -jak podejrzewałem -stary capku... ;P
> Macie wy interes nakręcac fobie przeciw wam- oj macie w tym interes! ;)

Tłumacz sobie z WASZEGO JADU na język polski.

10. Data: 2007-05-20 19:16:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tłumacz sobie z WASZEGO JADU na język polski.

Nie-bo z WASZEGO! ;)

NIE MAM WYBORU...
znudz...
Wszędzie dookoła malowniczo
WIDZE
Aborcja, a morderstwo - takie sobie bajdurzenia