Chore dziecko

1. Data: 2003-10-21 08:24:49

Temat: Chore dziecko
Od: "Jakub" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.

Przebieg choroby:
1. Najpierw przez 2 dni napady gorączki (dochodzila do 39,5 stopnia) i
minimalnie zaczerwienione gardło.
2. Pojawiła się następnieangina, bąble ropne w gardle.
3. Później drobna wysypka na całym ciele, ale głównie na plecach (plackowate
małe zaczerwienienia (nie wystające, skura w dotyku normalna).
4. I jeszcze na domiar złego pojawiła się raz czarna kupa, bardzośmierdząca
(jeszcze takiej nie wąchałem, jak żyję).
5. Po tej kupce następne są rozwodnione i zapach mają także nieciekawy
(zgnilizna).

Gorączka zniknęła wraz z wysypką i pojawieniem się kupek.

Dziecko w wieku 1 rok i 4 miesiące (zeby już wyszły prawie wszystkie).

Co to może być?

Lekarki z którymi był konsultowany stan dziecka nie wiedzą co to. Jedna mówi
że może jakaś mononukleoza, czy jakoś tak. Trwa to 5 dni, a ja się boję że
dziecko się odwodni. Jest może jakiś dobry pediatra w okolicach Katowic?

Z góry dziękuję, Jakub.

2. Data: 2003-10-21 11:29:19

Temat: Re: Chore dziecko
Od: "Aga" <a...@p...spamerom.nie.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> dziecko się odwodni. Jest może jakiś dobry pediatra w okolicach Katowic?

Moje wszystkie dzieci lecze u doktor Wisniewskiej w przychodnia na ul.
Bogucickiej - jest naprawde dobrym pediatra. Wiem ze bardzo chwalona jest
doktor Drzewiecka, prowadzi prywatna praktyke na Ligocie, adres znajdziesz
na www.pkt.pl

pzdr aga

Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO - c.d.
Kłopoty z kręgosłupem - gdzie szukać pomocy?
Zerwane wiezadla krzyzowe
Pytanie o testy krwi
Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO - c.d.