Choroba Schonleina - Henocha. Proszę o pomoc

1. Data: 2002-01-10 22:31:53

Temat: Choroba Schonleina - Henocha. Proszę o pomoc
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Córeczka mojej siostry zachorowała jak twierdzi lekarz na chorobę
chonleina - Henocha. Niestety nic nie był w stanie nam powiedzieć o niej.
Swoimi drogami dowiedziałam się że jest to choroba która może doprowadzić
nawet do śmierci dziecka. Proszę o wszelkie info. na ten temat. Również
proszę o kontakt wszystkie osoby które do tej pory miały do czynienia z tym
przypadkiem.

Pozdrawiam
Majka M.

t...@p...onet.pl

2. Data: 2002-01-11 00:11:07

Temat: Re: Choroba Schonleina - Henocha. Proszę o pomoc
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a1l4hg$6t8$1@news.tpi.pl...

> Proszę o wszelkie info. na ten temat.
************
Wiadomości Lekarskie 1997 , L , 4-6
J. Styczyński, T. Drabik,. I.Pałgan:..
Przebieg choroby Schonleina-Henocha u dzieci str.
94
************
I Katedra i Klinika Gastroenterologii, Alergologii
i Zaburzeń Rozwojowych Wieku Dziecięcego w Zabrzu
ul. 3-go Maja 13/15, 41-800 Zabrze
tel/fax: (032) 271-65-79
4. Oddział Reumatologii
- Przykliniczna Poradnia Reumatologiczna.
Ordynator Oddziału: Dr n. med. Henryka
Mazur-Zielińska, specjalista pediatra, reumatolog.
tel: (032) 271-12-61 do 65 wewn. 338

Procedury diagnostyczne i lecznicze wykonywane w
Oddziale Reumatologicznym
- (.....)
- diagnostyka i leczenie krystalopatii,
osteoporozy, artrozy, choroby Schonleina-Henocha
******************************
http://www.vasculiti.it/shd.htm
http://enotes.tripod.com/purpura-schonlein.htm
http://cisat.isciii.es/er/prg/er_bus2.asp?cod_enf=
2299

i więcej ... w w wyszukiwarce napisać "schonlein -
henoch" lub "schonlein henoch" i poda jeszcze inne
strony ale raczej obcojęzyczne

Sark

3. Data: 2002-01-11 06:46:46

Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> [...]
> nawet do śmierci dziecka. Proszę o wszelkie info. na ten temat. Również
> proszę o kontakt wszystkie osoby które do tej pory miały do czynienia z

Plamica Schonleina - Henocha NIE jest chorobą śmiertelną!

Co to za lekarz co stawia diagnozę i mówi, że nic nie wie o tej chorobie?
Niech siostra zmieni lekarza.
--
ula p.
Łódź