Choroba psychiczna w swiadomosci spolecznej ....

1. Data: 2001-12-12 08:29:31

Temat: Choroba psychiczna w swiadomosci spolecznej ....
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoć niedawno ukazała się taka ksiażka..
Czy ktoś wie nakładem jakiego wydawnictwa?
Gdzie w Wawie ew. można ją kupić?

Będę wdzięczna za wszelkie info.

A poza tym pytanie -czy ktoś z Szanownych grupowiczów orientuje się, czy
jest taka możliwośc, by być niejako 'gościem/obserwatorem' w szpitalu
psychiatrycznym, ew. innej tego rodzaju placówce.
Piszę pracę na teamt szeroko pojętej nienormalnośći - także w aspekcie
twórczości [czy też so called 'geniuszu'.. ale ponieważ temat sam w sobie
jest straszliwie obszerny muszę zebrać sporo materiału, by potem na tej
podstawie sensownie zawęzić tematykę pracy....]

thax from the mountain ;)

ja.

1. Data: 2001-12-12 12:24:31

Temat: Re: Choroba psychiczna w swiadomosci spolecznej ....
Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <m...@p...onet.pl> w artykule news:3c17156c$1@news.vogel.pl
pisze...

> Ponoć niedawno ukazała się taka ksiażka..
> Czy ktoś wie nakładem jakiego wydawnictwa?
> Gdzie w Wawie ew. można ją kupić?

W. Brodniak.
Oficyna Naukowa 2000
Podejrzewam, że do dostania w Merlinie.

> [...]
> jest taka możliwośc, by być niejako 'gościem/obserwatorem' w szpitalu
> psychiatrycznym, ew. innej tego rodzaju placówce.

Oj, tego nie wiem. Jeśli studiujesz psychologię, to nie powinno byc
problemu - promotor powinien Ci pomóc, tudzież inny z wykładowców,
który pracuje w szpitalu psychiatrycznym. Czasami trzeba na to dłuuugo
czekać, czasami trzeba sobie samemu wszystko zorganizować (pójść do
szpitala osobiście i poprosić). Jeśli nie są to obowiązkowe praktyki,
to często odmawiają (przynajmniej to słyszałam od moich znajomych).

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-12-12 14:14:04

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga"

<....> to często odmawiają (przynajmniej to słyszałam od moich znajomych).

wyglada na to ze uz latwei j sie dostac w roli pacjenta...

;-)
MArsel

1. Data: 2001-12-13 08:51:41

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W. Brodniak.
> Oficyna Naukowa 2000
> Podejrzewam, że do dostania w Merlinie.

zgadza się :)
już zakupiłam byłam ;)

dzięki wielkie za pomoc :)

ja.

1. Data: 2001-12-14 18:56:09

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Olsztynie jest pewna szkoła no nie,
tam się óczeł i możesz śmiało te swoje materiały zbierać
jest tu full geniuszy
(tylko weź kijek lub coś bo bez tego ni rusz)

--
Do póty dzban wodę nosi i ponieśli wilka!
Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Viadro
u...@i...pl

MAM PROBLEM!!!!
Czy infradzwieki moga zabijac ?
WIELKA PROŚBA
Dziendobry a raczej dobry wieczor wszystkim
Prawdziwy adres mail-owy Dużej Agi potrzebny