Choroba skory - upierdliwa

1. Data: 2001-10-03 01:51:13

Temat: Choroba skory - upierdliwa
Od: "tomas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co byscie poradzili na to.... no wiecie takie biale w czerwonej oprawce
mam to na twarzy chyba od 12 roku zycia.
Bralem juz rozne cuda ; Tetracyklinum, adonis rozne toniki itp. itd.
Tetracyklinum przepisal mi lekarz ale dzialalo tylko na poczatku
(i nie do konca)
jak sobie bralem po piec tabletek na raz. Mam to tez na glowie zawsze
wyciskam to ale robi sie nowe na tym
samym, puzniej strupy itd. Jak to cholerstwo usunac raz na zawsze,
uprzedzam ze to jest bardzo odporne na wszelkie specyfiki i nowosci :)
Sa w Polsce jakies kliniki gdzie to lecza?

Specow albo ofiary tego czegos prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Ofiara (tego)

Ps. jedyne co mi kiedys pomoglo to letnie slonce (ladnie wysusza)

2. Data: 2001-10-03 07:54:00

Temat: Re: Choroba skory - upierdliwa
Od: "Friedrich" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zineryt moze pomoze ale z przypisu lekarza :-)))))
Pozd. Fr

Prośba o pomoc
AIDS badanie
L 4- zwolnienie lekarskie