Chroniczne zmeczenie

1. Data: 2003-06-13 18:51:21

Temat: Chroniczne zmeczenie
Od: "kowal" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Grupowiczów,

Mam taki problem od dłużego czasu ( kilku lat ) jestem ciągle zmęczony. Gdy
staram się coś czytać lub się czegoś uczę to po godzinie same mi się oczy
zamykają i chce mi się spać, Podobna sytuacja jest również gdy zajmuję się
czymś co nie wymaga ruchu. Wstaje rano niby wyspany i zaczynam normalnie
dzień a po godzinie mogę znów sie położyc spać. Spię normalnie, właściwie aż
się wyśpię, nie mam rzadnyxh stresów na codzień. Obiajwy są identyczne bez
względu na pore roku nawet teraz. Staram się jeść duzó owoców bo myślałem że
to może braki w witaminach ale nic to nie zmieniło, dużo się ruszma na
świerzym powietrzu - jeżdze na rowerze prawie codziennie trasy solidne bo
min 30km. Jak jeżdze jest oki potem normalne zmęczenie po wysiłku. Rano jak
wstaje znowu jest to samo. Myslameze to moze cos zwiazane z Bezdechem
Podczas snu ale lekarz to wykluczyl bo mam 30 lat i nie mam nadwagi, w nocy
raczej nnie chrapie - zona sie nie skarzy przynajmniej :)
Mam podwyzszone cisnienie max 140/90( rodzinna sprawa dziedziczna ) Wlasnie
robie teraz solidny zestaw badan w tym kierunku - ale wyniki wychodza
idealne wszystko w normie to samo EKG, Echo Serca, badanie dna oka, USG jamy
brzusznej i tarczycy, krew mocz - poza tym cisnieniem okaz zdrowia. Skad to
zmeczenie gdzie moge w Wawie szukac pomocy z moim problemem. Dowiadywalem
sie gdie mozna zrobic badania na ten bezdech ( calonocny pomiar zawartosci
tlenu we krwi, ruchy galek ocznych, chyba EKG tez calonocne ) ale takie
badanie kosztuje prywatnie 1200 PLN wiec troche za duzo zwlaszcza jakby sie
mialo okazac ze to nie to.
Poradzie cos jesli cos wiecie na ten temat, moze ktos mial podobne problemyi
gdzie to mozna rozwiazac w Warszawie ?
Z moim snem jesty tak ze po przespanej calej nocy potem w ciagu dnia smialo
moge spac co godzine powiedzmy tak po1,5 godziny i potem kolejną noc też
normalnie prześpie - wiec odpada mozliwosc odespania wszystkiego :) Nie mam
rowniez zadnych problemow depresyjnych. Z zawodu jestem informatykiem - moze
to cos w tych komputerach ale nie sugerujcie sie tym za bardzo bo nie
spedzam przy nich duzo czasu.

Coraz bardziej zirytowany SPIOCH

2. Data: 2003-06-14 09:24:56

Temat: Re: Chroniczne zmeczenie
Od: "Krzysztof MSN" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kowal" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam Grupowiczów,

Jeżeli badania analityczne jak rozumiem są OK, to jednak mimo wszystko
sugerowałbym wykluczenie bezdechu sennego. Te uogólnienia z nadwagą i
wiekiem to jeden z wielu mitów. Owszem częściej występuje on u ludzi z
nadwagą ale radze siezapytać w Klinice chorób snu ilu pacjentów i pacjentek
z BMI w normie lub nawet z niedowagą cierpi na te dolegliwości. Może na to
wskazywac także podwyższone cisnienie, które nie koniecznie musi być
uwarunkowane "rodzinnie". W kazdym razie bez porządnej diagnozy - wszystko
inne to dywagacje.

do neurologa(drżenie,bóle ,osłabienie)
do neurologa(drżenie,bóle ,osłabienie)
Opaska z bandarza elastycznego